کد خبر: ۴۵۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ 03 July 2017
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: پروژه‌های زیادی برای محرومیت‌زدایی داریم ولی وقتی برای اجرای آن وارد می‌شویم به مشکل برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار حسن شاهوارپور امروز در نشست مشترک اعضای موسسه خیریه توانمندسازان خوزستان در اهواز اظهار داشت: پروژه‌های زیادی برای محرومیت‌زدایی داریم ولی وقتی برای اجرای آن وارد می‌شویم به مشکل برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مختلفی را در خوزستان دنبال می‌کنیم، افزود: وقتی برای یک روستا یا منطقه‌ای خانه بهداشت می‌سازیم باید وزارت بهداشت برای آن دکتر و تجهیزات لازم را فراهم کند و یا اگر مدرسه‌ای ساخته می‌شود آموزش و پرورش معلم مورد نیاز آن را تامین کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای محرومیت‌زدایی در سطح این استان تصریح کرد: 8 دهستان را برای این کار انتخاب کردیم و پروژه‌های مختلفی نیز در این ارتباط تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع محرومیت و توانمندسازی در مناطق مختلف عرصه‌های شناسایی شده و باید دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی سپاه را کمک کنند که اقدامات تعریف شده سر و سامان بگیرد.

همچنین یدالله شمایلی مدیرعامل موسسه جهادنصر نیز اجرای طرح مقام معظم رهبری در خوزستان را بزرگترین طرح کشاورزی تاریخ کشور معرفی کرد و گفت: هم‌اکنون 6 هزار و 500 نفر در این طرح کار می‌کنند که بیش از 90 درصد آنها افراد بومی هستند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت اجرای فاز دوم طرح مقام معظعم رهبری در خوزستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه وزارت نیرو نسبت به تخصیص آب مورد نیاز این طرح کم لطفی می‌کند.

مدیرعامل موسسه جهادنصر تاکید کرد: باید همه دست به دست هم دهیم که فاز دوم طرح مقام معظعم رهبری در خوزستان اجرایی شود زیرا با اجرا شدن این فاز اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار