کد خبر: ۴۴۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳ 25 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»، محمدرضا عارف دبیر شورای عالی اصلاح طلبان و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، مصاحبه مفصلی با ایسنا کرده است.


* در مورد هزینه‌های تبلیغاتی برآوردی که دوستان در ستاد تهران داشتند اعلام کردند و البته خیلی مربوط به شورای عالی سیاستگذاری نیست. ستاد تهران برآورد کرده و به این نتیجه رسیده هر کدام از کاندیداهایی که در لیست قرار دارند تا سقف مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای هزینه تبلیغاتشان بپردازند.

* این موضوع در شورای عالی سیاست گذاری  و هیأت رئیسه مطرح شد و مبلغ ۵۰ میلیون تومان را برای هزینه‌های تبلیغاتی تعیین شد و مقرر شد، ستاد سایر هزینه‌ها را از تشکل‌ها و خیرین بگیرد.

* در جلسه‌ای که ستاد تهران با ۲۱ نفر اعضای لیست امید تشکیل داد، مجددا  بر دریافت سقف هزینه تبلیغاتی یعنی ۱۰۰ میلیون تومان تاکید شد در واقع سقفی که ستاد تهران از کاندیداها خواسته ۱۰۰ میلیون تومان بودو تا جایی که من اطلاع دارم این است که خیلی‌ها هنوز  هزینه تبلیغاتی‌شان را پرداخت نکرده‌اند.

* در مورد دو میلیارد تومان هم قبل از این که واردبستن لیست شویم گزارشی دریافت شد مبنی بر اینکه حدود ۶-۵ ماه قبل فردی به یک فرد دیگر گفته برای اینکه در لیست قرار بگیری باید دو میلیارد تومان بپردازی. آن فرد هیچ ارتباطی با شورای عالی سیاست گذاری نداشت. در آن زمان آقای محمود صادقی نایب رئیس هیئت رئیسه شورای عالی بود، او را مأمور پیگیری کردیم و ایشان بحث جدی را با هر دو نفر داشت، هم آن خانمی که مدعی شده بود و هم آقایی که قرار بود پول را بگیرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار