مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به احداث خانه وزنه‌برداری استان، گفت: ساخت این خانه از سال جاری آغاز می‌شود
کد خبر: ۴۴۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 17 June 2017
مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:آغاز ساخت خانه وزنه‌برداری خوزستان در سال جاری
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به احداث خانه وزنه‌برداری استان، گفت: ساخت این خانه از سال جاری آغاز می‌شود.

افشین حیدری در مراسم افطاری شب گذشته (جمعه) هیات وزنه‌برداری استان که با حضور استاندار در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد مجتمع بین‌المللی تیراندازی استان با حمایت دکتر شریعتی، با اختصاص اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته و زمین آن نیز مشخص شده و قرار است که سند آن به نام اداره ورزش و جوانان استان انتقال پیدا کند.

وی گفت: دبیرخانه مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر نیز با حمایت استاندار، در خوزستان ماندگار شد؛ همچنین اعتبارات ما در حوزه ورزش؛ یعنی کمک به هیات‌های ورزشی، بیش از 30 درصد رشد داشته است که این مهم از سال جاری اتفاق می‌افتد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: با حمایت دکتر شریعتی و آقای حاجتی در حوزه سخت‌افزاری و زیرساخت‌های ورزش نیز احداث بیش از 140 زمینی مینی‌فوتبال را در سطح استان در دستور کار داشته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در شهرستان‌ها شاهد آن بوده است، بیان کرد: برای بازدید به هر شهرستانی که می‌روم، مردم و ورزشکاران، بهسازی فضای ورزشی را خواستار هستند که خدا را شکر با دستور استاندار، گزارشی از این فضاهای ورزشی استان تهیه و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه دادیم که اعتبار آن نیز تامین شد و به‌زودی تمام سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی مسقف استان نیز ساماندهی و بهسازی می‌شوند که کاری بسیار نادر و جدید است.

حیدری گفت: حمایت از رشته‌های ورزشی، اعزام تیم‌ها به مسابقات و موفقیت‌هایی که هر روز به گوش می‌رسند، همگی به واسطه حمایت‌های استاندار ورزش‌دوست بوده است. دکتر شریعتی یک فرصت برای ورزش خوزستان است و در هر سفری که به شهرستان‌ها دارد، نیمی از وقت خود را به ورزش و جوانان آن شهرستان اختصاص می‌دهد.

وی گفت: برای رشته وزنه‌برداری نیز به دستور استاندار، اتفاقات خوبی می‌افتد و سالن وزنه‌برداری مسجدسلیمان نیز در حال تبدیل شدن به یک سالن استاندارد است؛ همچنین احداث خانه وزنه‌برداری استان امسال آغاز می‌شود و در حال حاضر پیگیر زمین آن هستیم. در کنار همین خانه نیز خوابگاهی تاسیس خواهد شد تا ان‌شاءالله برای میزبانی اردوها مشکلی نداشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین قرار است تیم وزنه‌برداری خوزستان به عنوان نماینده ایران به مسابقات کاپ قطر اعزام شود که این اعزام نیز با حمایت استاندار انجام می‌شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: افشین حیدری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار