براي نخستين بار در كشور و با حمايت مناطق نفتخيز جنوب؛
مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب از بومي سازي پمپهاي فرآيندي چند مرحله‌اي (BB3 ) با حمايت اين شركت خبر داد
کد خبر: ۴۳۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 12 June 2017
به گزارش تابناک خوزستان؛مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب از بومي سازي پمپهاي فرآيندي چند مرحله‌اي (BB3 ) با حمايت اين شركت خبر داد.

 مهندس بيژن عالي پور اظهار داشت: پروژه بومي سازي پمپ­هاي گريز از مركز چند مرحله­اي(BB3 ) در راستاي منويات مقام معظم رهبري در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و حمايت از ساخت داخل،  به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي گفت: اين پروژه مطابق با استانداردهاي معتبر جهاني براي نخستين بار در كشور و با همكاري مشترك كارشناسان منتخب شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و شركت هاي داخلي انجام شد.

مهندس عالي پور افزود: تمام مراحل تدوين دانش فني، طراحي، ريخته گري و ساخت اين نوع پمپ در داخل كشور صورت گرفته و نمونه ساخته شده تمامي آزمايشات عملكردي را با موفقيت طي كرده است كه عملكرد و راندمان آن مطابق با استاندارد  API 610مي باشد.

وي تصريح كرد: نمونه ساخته شده از اين نوع پمپ از نظر دقت طراحي و ساخت قابل رقابت با محصولات شركت‌هاي بزرگ پمپ‌سازي خارج از كشور مي‌باشد.

مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه ساخت اين پمپ‌ها نخستين تجربه طراحي در كشور به حساب مي آيد، طراحي، تدوين دانش فني و فعاليت هاي فني مهندسي پروژه از پيچيدگي هاي خاصي برخوردار بود كه تحت نظارت دقيق و هوشمندانه سرپرستان و كارشناسان اين شركت با موفقيت محقق شد.

 

وي اظهار داشت: پمپ­هاي گريز از مركز چند مرحله­اي (BB3 ) كاربري فراواني در واحدهاي نفت و گاز دارند و با بومي سازي آنها ضمن جلوگيري از خروج ارز، موجب ايجاد اشتغال و حمايت از صنايع داخلي خواهد شد.

مهندس عالي پور با تقدير از همه دست اندركاران اين پروژه، اظهار اميدواري كرد اين موفقيت ها و اقدامات بديع و نوآورانه در راستاي توليد صيانتي و حمايت از صنايع داخلي، استمرار داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار