مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه امروز در سایه رشادت‌های مدافعان حرم دشمن جرات جسارت به خاک ایران را ندارد، اظهار کرد: امنیت کشور مرهون فداکاری شهدای مدافع حرم است
کد خبر: ۴۳۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 12 June 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه امروز در سایه رشادت‌های مدافعان حرم دشمن جرات جسارت به خاک ایران را ندارد، اظهار کرد: امنیت کشور مرهون فداکاری شهدای مدافع حرم است.

محمد جوروند در حاشیه یازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد خوزستان در جمع خانواده شهدای حرم استان خوزستان، گفت:مدافعان حرم برای پاسداری از ارزش‌های والای اسلامی بیرون از مرزهای کشورمان در سوریه و عراق جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از حریم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند.

 وی ضمن تبیین نقش شهدای مدافع حرم در دفاع از ارزش‌های اسلامی افزود: امنیت و آرامش کشورمان را مدیون خون شهدا و جان‌فشانی این ایثارگران هستیم.

جوروند با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص عنوان کردند که اگر رشادت ها و جانفشانی های مدافعان حرم در خارج از کشور نبود، چه بسا شاهد تعدد این اتفاقات در کشورمان بودیم.

وی خاطر نشان کرد: هیچ سخنی به اندازه این فرمایش مقام معظم رهبری نمی تواند به این شدت و زیبایی حقانیت حرکت شهدای ما را در عراق و سوریه ادا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: اگر از خودگذشتگی و ایثار شهدای مدافع حرم نبود، امروز بایستی در جای جای ایران با داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی مورد حمایت غرب مقابله می کردیم.

وی اضافه کرد: دشمنان با راه اندازی گروهک های تروریستی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و  از بین بردن کشورهای سوریه و عراق هستند و شهدای مدافع حرم با درک اهمیت حضور خود، به دفاع از ارزش های والای اسلامی پرداختند.

جوروند خاطر نشان کرد: دلیری، بزرگی و شکوه و عظمت شهدای مدافع حرم در کشورهای سوریه و عراق نشان داد قدرت بسیار خوبی در جوانان ما نهفته است.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد جوروند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار