مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: ۷۰ طرح توسعه ای در بخش صنایع پایین دستی آماده معرفی به سرمایه گذاران است
کد خبر: ۴۳۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 10 June 2017
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: ۷۰ طرح توسعه ای در بخش صنایع پایین دستی آماده معرفی به سرمایه گذاران است.

سید امید شهیدی نیا افزود: مطالعات فنی و امکان سنجی ۷۰ طرح توسعه ای در بخش صنایع  پایین دستی پایان یافته است. هم اکنون این طرح ها آماده ارائه به سرمایه گذاران است.

وی گفت: برنامه‌ای که امسال دنبال می کنیم این است که بتوانیم یک امکان مالی در کنار فرصت‌های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران ارائه کنیم. چون اعتقاد داریم بخشی از مشکلات در اینجا نهفته است.

شهیدی نیا از مذاکره با نهادهای مالی خبر داد و به ستاد اجرایی فرمان امام اشاره کرد و افزود: در این راستا،  بنیاد برکت نیز برای مشارکت با سرمایه گذاران در طرحهای پایین دستی اعلام آمادگی کرده است که مقدمات آن در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری دو سمینار فرصت سرمایه گذاری در اواخر سال گذشته، گفت: طی برگزاری دو سمینار فرصت‌های سرمایه گذاری در استان خوزستان معرفی شد که طرح‌های جدید را ارائه کردیم.

به گفته وی مشخصات این طرح‌ها در سایت سرمایه گذاری در دسترس متقاضیان است.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، اظهار امیدواری کرد: امسال هم با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه های جدیدی در جهت معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری تدارک دیده شده ا ست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار