استاندار خوزستان:
ما مسئولان استان بر خود لازم می دانیم در جهت برقراری عدالت در خدمات شهری تلاش کنیم و در حد توان خود فاصله ها میان مناطق را کاهش بدهیم
کد خبر: ۴۳۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 10 June 2017
استاندار خوزستان در جمع مردم مناطق زویه و علی آباد اهواز با تسلیت حملات تروریستی داعش و شهادت جمعی از هموطنان گفت: اینگونه تحرکات اثری در اداره ملت ایران و طی مسیر توسعه و پیشرفت نخواهد داشت. 
 
دکتر شریعتی اظهار داشت: اقدامات تروریستی بسیاری تاکنون توسط سربازان گمنام امام زمان مهدوم و‌نابود شده است. 
 
رییس شورای اداری استان به توزان و عدالت در توزیع خدمات شهری در مناطق مختلف کلانشهر اهواز و دیگر شهرها اشاره کرد و گفت :ما مسئولان استان بر خود لازم می دانیم در جهت برقراری عدالت در خدمات شهری تلاش کنیم و در حد توان خود فاصله ها میان مناطق را کاهش بدهیم. 
 
استاندار خوزستان ادامه داد:بازدید از مناطق کم برخوردار اهواز از روز اول انتصاب را در دستور کار خود قرار داده ام. 
 
شريعتي به حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان در منطقه علی آباد و زویه اشاره کرد و گفت: در خصوص زیرسازی و آسفالت مناطق زویه دستورات لازم به شهردار اهواز داده خواهد شد. 
 
وي افزود: دو زمین ورزشی در منطقه زویه و بروال توسط اداره کل ورزش و جوانان استان احداث خواهد شد.
 
شریعتی به معضل آب شرب و فاضلاب استان خوزستان اشاره کرد و گفت :در سفر دکتر روحانی به استان در سال گذشته مشکلات آبفا استان تشریح شد که منجر به تصویب ۲۵هزار میلیارد تومان اعتبار  در اولین جلسه هیات دولت برای رفع مشکلات آبفا؛طرح ۵۵۰هزار هکتاری و مشکلات زیرساختی برق و مقابله با ریزگردها اختصاص داده شد. 
 
استاندار خوزستان بیان داشت :ظرف سه سال اعتبارات لازم به قرارگاه خاتم اختصاص یافته است تا مشکل آب شرب ۲۵شهر از جمله اهواز را حل و فصل کند . 
 
استاندار خوزستان تصریح کرد: اعتبار اختصاص داده شده در این زمینه ۴هزار میلیارد تومان است و اعتبار سال جاری به طور کامل تخصیص داده شده است در حوزه حل مشکل فاضلاب اهواز نیز تصمیم گرفته شده است طرح جامع ساماندهی فاضلاب اهواز در روز های آینده به مناقصه گذاشته میشود و قرار است ظرف مدت سه سال اعتبارات لازم برای اجرای این طرح به شرکت آبفا اهواز اختصاص داده است که ساماندهی آب و فاضلاب منطقه علی آباد نیز در قالب این طرح گنجانده شده است. 
 
وی بیان داشت:دولت و‌مدیریت استان عزم خود را برای حل و فصل اساسی مشکل آب و فاضلاب استان و اهواز جزم کرده است و اگر در این مسیر موفق نبودیم اشکال در مدیریت ماست. 
 
شریعتی با احداث بازارچه در منطقه زویه اهواز موافقت کرد . همچنین در حوزه احداث مدارس دخترانه و پسرانه در زویه گفت : در این خصوص زمین لازم برای تملک احداث مدرسه تعیین خواهد شد.
 
استاندار خوزستان در خصوص احداث  جاده دسترسی علی آباد به کوی فرهنگیان گفت : جاده ورودی به علی آباد و‌ جاده دسترسی علی آباد به فرهنگیان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. 
 
شریعتی افزود: در خصوص پروژه فرهنگسرا در منطقه زویه و عین دو باید با جذب اعتبارات لازم جهت تکمیل این دو پروژه اقدامات لازم بعمل آورد.  
 
رییس شورای سلامت استان خوزستان در خصوص مشکلات بهداشت و درمان مناطق زویه و علی آباد گفت: در این منطقه پنج بخش مراکز پایگاه سلامت در منطقه فعال است. تلاش خواهد شد برای این دو منطقه مرکز بهداشت احداث شود .

منبع: تابناک
برچسب ها: دکتر شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار