استاندار خوزستان:
عملکرد دستگاه های استان در تحقق اهداف شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی رصد می شود
کد خبر: ۴۳۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 08 June 2017
 استاندار خوزستان گفت: عملکرد دستگاه های استان در تحقق اهداف شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی رصد می شود.

 دکتر غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال خوزستان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، باید در راستای ایجاد و توسعه اشتغال در استان گام برداریم و از این شرایط پیش آمده بهره مناسبی برداریم.
 
وی افزود: فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی استان در زمینه ایجاد اشتغال رصد می شود و اگر دستگاهی در پایان سال در این زمینه با رکود مواجه شود به این معنی است که این دستگاه در مسیر «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» حرکت نکرده است.
 
شریعتی با بیان اینکه سال گذشته این استان عملکرد مطلوبی در تحقق شعال سال رهبر معظم انقلاب اسلامی نداشته است، بیان کرد: به همین دلیل با توجه به شرایط و پتانسیل های موجود در استان خوزستان انتظار می رود حرکت ما در راستای تحقق شعار سال شتاب بیشتری به خود بگیرد.
 
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه بزرگترین معضل کشور بیکاری است، گفت: طرح کارورزی دانش‌آموختگان در حقیقت نزدیکی دانشگاه و صنعت هست که یک اشتغال موقت در این طرح نهفته است. همچنین در طرح کارورزی دانش‌آموختگان، بنگاه‌های تولیدی با دانش‌آموختگان ماهر آشنا می‌شوند.
 
شریعتی با بیان اینکه تعداد نیروی ماهر کم است و باید نیروهای دانش‌آموخته مهارت کافی را کشب کنند، بیان کرد: اداره کار و کارگروه اشتغال باید در چارچوب محکم‌تر جلسات بیشتری را برگزار کند تا از حالت رخوت خارج  و کارها عملیاتی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار