معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان بر ضرورت تسریع در اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز تاکید کرد
کد خبر: ۴۳۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 08 June 2017
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان بر ضرورت تسریع در اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز تاکید کرد.

مهندس فرامند هاشمی زاده با انتقاد از تأخیر در روند اجرایی عملیات تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز، از تعیین تکلیف مجری این پروژه در صورت عدم اتمام عملیات اجرایی در زمان مقرر خبر داد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت زیاد این تصفیه خانه در حفظ محیط زیست و ارتبط مستقیم آن با سلامت شهروندان اظهار داشت: مجری این پروژه برای چندین نوبت متعهد شد که این عملیات اجرایی این تصفیه خانه را به اتمام برساند و بر همین اساس چند بار زمان افتتاح این تصفیه خانه تعیین و اعلام شد که متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت.
 
مهندس فرامند هاشمی زاده ادامه داد: ما اتمام حجت خود را با پیمانکار مربوطه و مجری طرح انجام داده ایم و چنانچه این پروژه در زمان مقرر افتتاح نگردد مراحل خلع ید پیمانکار را در پیش می گیریم.
 
وی افزود: این پروژه برای رفع نیاز های واقعی زیست محیطی در کلانشهر اهواز طراحی و اجرا شد و حال  پروژه ای با این اهمیت زیست محیطی و با وجود این هزینه های بالایی که تا کنون برای آن صورت گرفته چه دلیلی دارد که بیش از این معطل شود و با وجود اصرار ما مبنی بر تسریع در بهره برداری آن، هنوز نتوانیم از مزایای آن استفاده کنیم.
 
هاشمی زاده همچنین در خصوص زمان مقرر شده و تعهد مجری پروژه برای اتمام و بهره برداری آن گفت: بر اساس صورتجلسات قبل شرکت کیسون متعهد گردید تا پایان مرداد ماه سال جاری این تصفیه خانه را وارد مدار کند و ما نیز طی این مدت نظارت کامل خود را بر روند اجرای پروژه انجام می دهیم و در صورت مشاهده عدم پیشرفت مناسب مراحل آن با استفاده از اهرم های قانونی وارد عمل خواهیم شد.
 
معاون استاندار در پایان اظهار امیدواری کرد که بتوان این تصفیه خانه را در زمان مقرر به بهره برداری رساند تا همه شهروندان کلانشهر اهواز بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار