مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با انجمن علمی پدافند غیرعامل در راستای تقویت هرچه بیشتر تعاملات علمی ، تخصصی و پژوهشی خبر داد
کد خبر: ۴۳۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 07 June 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با انجمن علمی پدافند غیرعامل در راستای تقویت هرچه بیشتر تعاملات علمی ، تخصصی و پژوهشی خبر داد.

 محمد جوروند اظهارکرد: تفاهم‌نامه همکاری مشترکی فی مابین این اداره و انجمن علمی پدافند غیر عامل خوزستان منعقد شده است.

وی با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه، افزود: تقویت هرچه بیشتر تعاملات علمی، تخصصی و پژوهشی و هم‌افزایی و ایجاد زمینه‌های گسترش همکاری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن علمی پدافند غیرعامل و همچنین بکارگیری تمام ظرفیت‌های علمی، تخصصی از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

جوروند خاطر نشان کرد: امکان استفاده مشترک از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و فعالیت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی، پژوهشی در حوزه های مختلف پدافند غیر عامل و مدیریت بحران، طراحی و اجرای پروژه‌های مورد نیاز در زمینه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران، برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها، کارگاه‌های مشترک و دوره‌های آموزشی در زمینه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

وی اضافه کرد: تهیه، تدوین و ترجمه منابع، چاپ کتب آموزشی جهت ارتقای سطوح علمی مخاطبین و جمعیت هدف در حوزه‌های متعدد پدافند غیر عامل و مدیریت بحران، ارائه خدمات علمی، نظارتی و مشاوره‌ای در موضوعات مرتبط با نیازهای پدافند غیر عامل و مدیریت بحران و طراحی و اجرای نشست‌های علمی و تحصصی در این زمینه از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: مدت زمان توافق‌نامه منعقد شده سه سال است و در صورت توافق طرفین برای مدت مشابه تمدید می شود

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد جوروند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار