نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی؛
امام راحل (ره) با تحقق انقلابی الهی زمینه‌های جنبش استقلال‌طلبی و آزادیخواهی را برای سایر ملت‌ها و جوامعی که زیر سلطه مستکبران هستند را فراهم ساخت
کد خبر: ۴۳۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 07 June 2017
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بزرگداشت و ادای احترام به روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: 

امام راحل (ره) با تحقق انقلابی الهی زمینه‌های جنبش استقلال‌طلبی و آزادیخواهی را برای سایر ملت‌ها و جوامعی که زیر سلطه مستکبران هستند را فراهم ساخت.

سید راضی نوری  در شوش با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: 

هر سال با فرا رسیدن 14 خرداد ملت ایران و همه آزادگان و عدالت‌جویان در سوگ رهبری می‌نشینند که با پشتوانه ملت و تحقق انقلابی الهی زمینه‌های جنبش استقلال‌طلبی و آزادیخواهی را برای سایر ملت‌ها و جوامعی که زیر سلطه مستکبران هستند را فراهم کرد.

حکومت جمهوری اسلامی ایران، میراث گرانبهای حضرت امام(ره) است.

باید قدر این میراث گرانبها که برگرفته از پیام الهی مبارزه با ظلم و استکبار است و بر حمایت از مظلومان تاکید دارد را بدانیم.

انقلاب اللهی 57 که حاصل ثبات قدم و گام نهادن در مسیر نهضت حسینی بود همواره دشمنی مستکبران و زورگویان جهانی را در مقابل خود به همراه داشته است.

این مستکبران و در رأس آنها آمریکا از هیچ توطئه‌ و نیرنگی برای از بین بردن این نهضت مردمی فروگذاری نکرده‌اند.

سال ها زمان لازم است که ابعاد پیدا و پنهان این شخصیت الهی شناخته شود و ابعاد خفی و جلی بزرگی و عظمت امام راحل خود را برای ما نشان دهد.

وی به تصمیم حکیمانه خبرگان رهبری در معرفی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به رهبری نیز اشاره کرد و یادآور شد: 

اکنون در حالی به سوگ قافله سالار پانزده خرداد خونین و موسس حکومت دین‌مدار و مردم سالار می‌نشینیم که رهبری فرزانه و درس آموخته در مکتب امام خمینی (ره) رهبری ملت شریف ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته است.

نوری در ادامه با اشاره به سالروز ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: 

قیام نیمه خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت شریف ایران علیه استبداد و استعمار و آغازی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود است که به نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله در تاریخ حک شده است.

انتخاب شایسته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا اقتدار و استقلال کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) ادامه پیدا کند.

 در روز 14 خرداد ملت شریف ایران و به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان شوش به عنوان «ولی نعمتان» نظام با تجدید بیعت با امام خمینی(ره) و شهدا، یک بار دیگر آرمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب را پاس می‌دارند و پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر را به منصه ظهور خواهند رساند
منبع: تابناک
برچسب ها: شوش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار