مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب؛
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از نگاه ویژه ی وزارت نفت به حوزه ی مسئولیت های اجتماعی و انجام مطالعات گسترده در این خصوص خبر داد و گفت: در آینده شاهد همکاری بیشتر و همجواری صنعت با مناطق پیرامونی خواهیم بود.
کد خبر: ۴۳۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 03 June 2017
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از نگاه ویژه ی وزارت نفت به حوزه ی مسئولیت های اجتماعی و انجام مطالعات گسترده در این خصوص خبر داد و گفت: در آینده شاهد همکاری بیشتر و همجواری صنعت با مناطق پیرامونی خواهیم بود.

 مهندس بیژن عالی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز توجه و رسیدگی به مناطق پیرامونی و تلاش برای توسعه پایدار بخش جدایی ناپذیر توسعه و از مهمترین دغدغه دولت ها ، شرکت ها و صنایع بزرگ است و توجه به مسئولیت های اجتماعی در این میان اهمیتی بسزا دارد.

وی ادامه داد: نگاهی به روش ها و رویکردهای صنعت نفت تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر کوتاهی شرکت های خارجی در قبال این مسئولیت بوده ولی بحمدالله وزارت نفت به این مهم نگاه ویژه ای معمول داشته و مطالعات گسترده ای در حال انجام است .

عالي پور افزود: با تکمیل این مطالعات و نظرات کارشناسی ، در آینده شاهد همکاری بیشتر و همجواری بهتر صنعت با مناطق پیرامونی خواهیم بود هرچند که وزارت نفت عزم راسخش را در این زمینه در قالب اجرای طرح های متعدد عمرانی و عام المنفعه آشکار کرده است .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اهمیت و جایگاه نفت در زندگی امروز اظهار داشت: کشف نفت در یک قرن گذشته تمام تحولات اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی کشور ما را در تأثیر خود قرار داده و به عنوان مهمترین منبع انرژی جهان به یکی از مزیت های اصلی کشور مبدل شده است .

وی ادامه داد: بی تردید کشور ما بعنوان بزرگترین دارنده مجموع ذخایر نفت و گاز جهان و موقعیت خاص ژئو پلتیک ، قادر خواهد بود در هر دو زمینه تولید نفت و عرصه فن آوری های مرتبط ، سرآمدی خود را در سطح جهان به اثبات رسانده و با سرمایه گذاری هوشمندانه در این زمینه امکان ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و تولید سرمایه و اعتبار برای کشور را فراهم آورد .

وی در پایان تصریح کرد : وزارت نفت با اتکای به راهبرد استقلال اقتصادی و دکترین اقتصاد مقاومتی در این راستا گام های بلندی برداشته که راهبری کامل فرآیند تولید ، ساخت و تأمین تجهیزات و خدمات مورد نیاز نفت از منابع داخلی از آثار و ثمرات آن است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار