حاتم وند رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان خوزستان؛
سیاست های مجموعه بانک مهر اقتصاد همواره بر این بوده تا منابعی که در استان جذب می شود باید در همین استان مصرف شود و براساس همین دیدگاه توانسته ایم در سال 95 با تلاش و همت همکاران صدیق بانک در خوزستان مبلغی بیش از 11هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب های مختلف به 36هزار و 998 نفر پرداخت کنیم که نشان از جایگاه ویژه این بانک در استان دارد
کد خبر: ۴۳۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 03 June 2017
مسعود حاتم وند رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان خوزستان در گفتگو با اهوازنوین اظهار  داشت: بانک مهر اقتصاد در سال ۷۴ با هدف خدمت به مردم شریف و کمک به رونق اقتصادی این استان شروع به فعالیت کرد.

در طول این سالها همواره تلاش داشته ایم با توکل به ایزد منان، همراهی و اعتماد مردم بتوانیم خدمتگزارانی شایسته برای مردم نجیب و قدرشناس خوزستان عزیز باشیم. خدارا شاکریم که امروز در ۴۱ شعبه بانک مهر اقتصاد خوزستان پذیرای بیش از ۸۰۰هزار سپرده گذار هستیم که نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در این بانک است.

حاتم وند با بیان عملکرد این بانک در حوزه پرداخت تسهیلات گفت: سیاست های مجموعه بانک مهر اقتصاد همواره بر این بوده تا منابعی که در استان جذب می شود باید در همین استان مصرف شود و براساس همین دیدگاه توانسته ایم در سال ۹۵ با تلاش و همت همکاران صدیق بانک در خوزستان مبلغی بیش از ۱۱هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب های مختلف به ۳۶هزار و ۹۹۸ نفر پرداخت کنیم که نشان از جایگاه ویژه این بانک در استان دارد.

رئیس اداره امور شعب استان خوزستان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و اقدامات انجام شده در این حوزه اظهار داشت: این بانک در راستای تحقق و استمرار اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی طی سال های ۹۴ و ۹۵ مبلغ ۶۴۶میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال به تعداد ۴هزار و ۷۶۲ فقزه به بخش های مختلف واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ با هدف تولید و افزایش ظرفیت های اشتغالزایی در سطح استان پرداخت کرده است و امیدواریم در سال ۹۶ هم بتوانیم در این امر نقش آفرین باشیم.

وی خاطر نشان کرد: این بانک افتخار دارد همراستا با سیاست های اقتصاد مقاومتی با مشارکت و پرداخت تسهیلات کلان به مبلغ ۴۰۷ میلیارد ریال طی سال های ۹۴ تا ۹۶ به شرکت ها و کارخانجات بزرگ از جمله تک نان جنوب، نوین چوب و دیگر افراد حقیقی زمینه ساز ایجاد تولید و اشغال در استان باشد.

حاتم وند تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد با هدف حمایت از کار و سرمایه ایرانی که یکی دیگر از سیاست های اقتصاد مقاوتی می باشد نسبت به طراحی کارت های اعتباری کالای ایرانی با مبالغ ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ میلیون تومانی با نرخ ۱۵ الی ۱۸ درصد اقدام کرده که مشتریان می توانند با مراجعه به یکی از فروشگاه های طرف قرارداد بانک و انتخاب کالای مورد نظر و دریافت پیش فاکتور و حضور در یکی از شعب بانک در سطح استان نسبت به دریافت کارت اعتباری و تسهیلات مربوطه اقدام کنند.

وی ادامه داد: سبد محصولات بانک مهر اقتصاد با تنوع زیاد و براساس نیازهای متفاوت مردم در جامعه طراحی شده که ان شاء الله جوابگوی اعتماد شما هم استانی های عزیز باشد.

منبع: تابناک
برچسب ها: مسعود حاتم وند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار