با حضور مدیرعامل شرکت برگزار شد
نخستین نشست شورای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران در سال جاری با حضور مدیرعامل شرکت برگزار شد
کد خبر: ۴۳۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 03 June 2017
نخستین نشست شورای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران در سال جاری با حضور مدیرعامل شرکت برگزار شد .

بدر این نشست قائم مقام مدیرعامل، اعضای شورا و ائمه جماعت نمازخانه های شرکت حضور داشتند .

مهندس حیدر بهمنی در این نشست توجه بیش از پیش به امر فرهنگ را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: باید در سطح کلان مجموعه شرکت  برنامه ریزی های فرهنگی داشته باشیم .

وی افزود: فعالیت های فرهنگی در سیستم  ضرورت دارد و در این راستا  می بایست کار نرم افزاری نیز صورت پذیرد .

بهمنی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مسئولان فرهنگی ایجاد وحدت در جامعه است، گفت: جا دارد با استفاده از دانش روز از فضای مجازی حداکثر استفاده را در جهت ترویج فرهنگ دینی و اخلاق اسلامی به عمل آوریم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به اهداف مغرضانه دشمنان در راه اندازی سایت ها و شبکه های تصویری مختلف در جنگ نرم اشاره و اظهار کرد: ما باید در مقابل نرم افزار، نرم افزار داشته باشیم .

وی با تقدیر از برنامه های فرهنگی که از سوی روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت در مناسبت های مذهبی و اعیاد تدارک و در مناطق عملیاتی شرکت اجرا می شود، افزود: شورای فرهنگی شرکت لازم است به نحوی برنامه ریزی کند که در کارگاه های پشتیبانی و عملیاتی نیز کمیته های فرهنگی ایجاد شود .

در این نشست مهندس محمد رضا تاکایدی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در بخش های مختلف شرکت، گفت: شورای فرهنگی براساس دستورالعمل وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران ایجاد شده و دارای اهداف و برنامه های مدون در چارچوب جهت گیری های تعیین شده در شیوه نامه فعالیت های فرهنگی این وزارتخانه تشکیل شده است .

وی به برنامه های فرهنگی بخش های مختلف شرکت اشاره کرد و افزود: این برنامه ها در کمیته های تخصصی مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته و پس از تصویب در جلسه شورا اجرایی می شود .

تاکایدی اظهار کرد: ماهیت سازمان دارای بخش های ستادی و عملیاتی است و با برخورداری از افزون بر 70 دکل حفاری که در اقصی نقاط کشور مستقر و در حال کار است،  با همکاری بسیج  و روابط عمومی در مناسبت های مختلف نسبت به برگزاری برنامه فرهنگی برای کارکنان اقماری مبادرت می گردد .

قائم مقام مدیرعامل شرکت گفت: با وجود واحدهای فرهنگی شرکت در بخش های بسیج، روابط عمومی، کانون قرآن و عترت و همچنین امور ورزش، جا دارد این واحدها با تعامل نزدیک با یکدیگر با توجه به تاکید مدیریت ارشد و تحت نظارت شورای فرهنگی در زمینه توسعه برنامه های فرهنگی در حوزه های ستادی و عملیاتی اقدام و خدمات مطلوب تری ارائه نمایند .

در این نشست دبیر شورای فرهنگی شرکت نیز گفت: این شورا از سال 74 زیر نظر مدیریت ارشد شرکت تشکیل و تمامی برنامه های فرهنگی در این شورا طرح و پس از تصویب به اجرا در می آید .

جهانبخش راهداری، گفت: در سال گذشته در مجموع شورای فرهنگی شرکت شش جلسه داشت و با طرح و تصویب مصوباتی تلاش خود را به کار گرفت تا با هماهنگی میان واحدهای فرهنگی با توجه به ضوابط سازمان به اجرا گذارد .

در ادامه این نشست هر یک از اعضاء شورا و همچنین ائمه جماعت شرکت به بیان دیدگاه های خود در جهت توسعه و ترویج برنامه های فرهنگی و اثرگذاری و غنای بیشتر آن در میان کارکنان و خانواده های آنان پرداختند .

گفتنی است ریاست شورای فرهنگی شرکت بر عهده قائم مقام مدیرعامل و اعضای آن متشکل از مدیر منابع انسانی، مسئول ستاد اقامه نماز، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، دبیر ستاد صیانت ، مسئول کانون قرآن، مشاور امور بانوان، مسئول بسیج خواهران، روسای امور ورزش،رییس امور ایثارگران، روابط عمومی و دبیر شورا می باشد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار