معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حضور ناشران مطرح خوزستانی در نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد استان خبر داد
کد خبر: ۴۳۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 03 June 2017
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حضور ناشران مطرح خوزستانی در نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد استان خبر داد.

اکبر ظریفی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده در راستای برپایی نمایشگاهی شایسته در ماه مبارک رمضان و امکان بهره‌مندی شهروندان خوزستانی از این فضای معنوی گفت: امسال در بخش فرهنگی و در حوزه مطبوعات ناشران به صورت کلی در نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه متولی بخش مطبوعات در نمایشگاه ، خانه مطبوعات است، افزود: با همکاری و هماهنگی خانه مطبوعات و معاونت قرآنی فعالیت‌های خوبی در نمایشگاه قرآن امسال انجام شده است.

ظریفی با اشاره به حضور ناشران مطرح خوزستانی در یازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد خوزستان بیان کرد: تعداد ١٠ ناشر برتر و فعال خوزستانی که از ناشران مطرح کشوری هستند امسال در نمایشگاه قرآن به عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.

وی از اختصاص غرفه‌های مورد نیاز به این ناشران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه مجری نمایشگاه و متولی بخش محتوایی، خارج از استان است و ناشران تهرانی بیشتر مورد مخاطب جریان نمایشگاه بوده اند ممکن است ورود ناشران استانی کم رنگ به نظر آید که این طبیعی است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: همچنین در راستای برپایی نمایشگاه قرآن دو رونمایی کتاب مذهبی و یک سخنرانی خواهیم داد که امیدواریم به صورت پرباری برگزار شوند.

وی خاطر نشان کرد: امسال سعی شده نمایشگاهی متفاوت با سال های گذشته برگزار شود و امیدواریم شهروندان خوزستانی بهره لازم از این فضای معنوی ایجاد شده در ماه مبارک رمضان را ببرند.

منبع: تابناک
برچسب ها: اکبر ظریفی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار