رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد خوزستان با حضور در دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با مسئول این ستاد دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۴۳۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 03 June 2017
 مسعود حاتم وند رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد خوزستان با حضور در دفتر این ستاد با حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول این ستاد دیدار و گفتگو گرد.

حاتم وند در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و نقش ستاد بازسازی عتبات عالیات در احیاء و بازسازی بارگاه مطهر ائمه و اهل بیت(ع) در کشور عراق و سوریه گفت: زواری که به عتبات عالیات مشرف می شوند شاهد آثار بازسازی و معماری ارزشمند ایرانی هستند. که فضای معنوی خاصی را در کنار بارگاه ائمه اطهار(ع) پدید آورد که این توفیقی است که خداوند متعال به شما محبان اهل بیت (ع) عطا کرده است.

ایشان در بخشی دیگر با اشاره به تلاش های کارکنان این ستاد ادامه داد:

جمع آوری و هدایت کمک ها و نذورات مردمی در این امر خیر خود یک کار ارزشی و فرهنگی است که بی شک در ثواب زیارت زایرانی که از امکانات ایجاد شده بهره می برند شریک هستید. و برای شما سلامتی توام با افزونی توفیق و خدمت به زوار عتبات عالیات را مسئلت دارم.

حجت الاسلام موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس اداره امور شعب استان در این ستاد ، با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد استان گفت: بانک مهر اقتصاد  بعنوان یک بانک ارزشی، اولین بانکی بود که در امر جمع آوری نذورات و کمک های مردمی با این ستاد همکاری و همراهی کردند که این همکاری تا امروز ادامه داشته و البته با گسترش ماموریت های ستاد بازسازی عتبات عالیات این همکاری و تعامل باید هر چه بیشتر شود.

ایشان در بخش دیگر از سخنانشان با اشاره به ایجاد مجتمع  خدمات رفاهی مهر این بانک در مرز چذابه در ایام اربعین حسنی ادامه داد: حضور بانک مهر اقتصاد در مرز چذابه در کنار سایر مواکب مردمی برای خدمات رسانی به زائرین چشمگیر بود که جا دارد از این بانک معنوی تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم امسال هم همچون سال گذشته شاهد حضور پررنگ بانک مهر اقتصاد در خدمت رسانی به زایرین حسینی باشیم ،که خود  علاوه بر معرفی بانک ثوابی مضاعف دارد.

در پایان این دیدار توافقات جدیدی در مورد تسهیل افزایش جمع آوری مشارکت های مردمی برای بازسازی اعتاب مقدسه از طریق حساب ۱۰۰۰ این ستاد در بانک مهر اقتصاد بعمل آمد.

منبع: تابناک
برچسب ها: حاتم وند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار