خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد؛
وزیر نیرو نیز به عواقب فاجعه بار ساخت این سدها، اذعان داشت اما این کار در حال انجام است و باعث خواهد شد کشاورزی خوزستان تعطیل و ریزگردها در استان ۱۰۰ برابر می شود
کد خبر: ۴۳۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 02 June 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛ آیت الله محسن حیدری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به با اشاره به ۱۴ خردادماه، سالروز رحلت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: به برکت مکتب سیاسی حضرت امام که سیاست و معنویت در آن گره خورده اند، باعث بیداری مسلمانان شدند.

وی افزود: حاکمیت اسلام، اعتقاد و اعتماد به مردم یعنی مردم سالاری دینی، نگاه جهانی، عدالت اجتماعی، دعوت به رهایی مستضعفان و محوریت ولایت فقیه از دیگر ویژگی های مکتب امام خمینی (ره) است.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه با اشاره به سند ۲۰۳۰ یونسکو، خاطرنشان کرد: این سند ماهیت استعماری برای ایجاد استهاله میان ملت های مسلمان است که طراحان آن استراژیست های آمریکا و سیا است.

آیت الله حیدری با بیان اینکه شاید به ظاهر این سند خیلی خوب باشد، اما زوایای پنهانی دارد که باید به آنها توجه شود، تصریح کرد: در سند ۲۰۳۰ آمده است که باید از خانواده حمایت شود که طبق سند WHO، مقصود از خانواده پذیرش ازدواج همجنسگرایان است.

وی افزود: در بخش دیگری از این سند آمده است که باید با خشونت مقابله شود، یعنی بحث جهاد و شهادت از آموزش و پرورش حذف شود.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: مورد دیگر در این سند، حذف آموزش های دفاعی است تا دانش آموزان آدم های بیخیال و بی تفاوت تربیت شوند. دیگر مقصود این سند حاکمیت سکولاریسم است تا دانش آموزان به مسائل دینی کاری نداشته باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این سند برای استهاله نسل های آینده است که باید تا سال ۲۰۳۰ میلادی پیاده سازی شود.

آیت الله حیدری اظهار کرد: متاسفانه دولت یازدهم در تاریخ ۲۵ شهریور سال ۹۵، امضای سند ۲۰۳۰ را رسماً در هیات دولت تصویب کرد و در راستای آن، مسائل جنسی در مهدهای کودک آموزش داده شد، درس شهید فهمیده از برخی کتب حذف شد.

وی افزود: تصویب این سند توسط دولت یک سیاست گذاری است که وظیفه دولت نیست بلکه سیاست ها باید از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شوند، شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمین سند بنیادین تحول آموزش و پرورش را مصوب کرده بود اما دولت آن را کنار گذاشت.

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: معاهده های بین المللی باید به تصویب مجلس برسد و رهبر انقلاب دستور به تعطیلی آن دادند، اما دولت اعتنایی نکرد تا اینکه رهبر انقلاب مخالفت خود را علنی کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی باید در مقابل این سند استعماری ایستادگی کند.

آیت الله حیدری در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، خاطرنشان کرد: در انتخابات شورای شهر اهواز که برخی نسبت به نتایج آن معترض هستند، باید مُر قانون رعایت شود و اعتراضات تنها از راه قانونی دنبال شود.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به کلنگ زنی سدی در همدان، اظهار کرد: کلنگ زنی این سد در راستای سدهایی است که دولت بنا دارد، بر روی کرخه بگذارد که در صورت ساخت این سدها، قطره آبی به خوزستان نخواهد آمد و باعث ایجاد یک فاجعه در خوزستان خواهد شد.

وی افزود: وزیر نیرو نیز به عواقب فاجعه بار ساخت این سدها، اذعان داشت اما این کار در حال انجام است و باعث خواهد شد کشاورزی خوزستان تعطیل و ریزگردها در استان ۱۰۰ برابر می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار