استاندار خوزستان گفت:
برای حل مشکلات سپرده گذاران خوزستانی در موسسه اعتباری توسعه(آرمان سابق) از حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری در خواست کمک کرده ام
کد خبر: ۴۳۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 01 June 2017
استاندار خوزستان گفت: برای حل مشکلات سپرده گذاران خوزستانی در موسسه اعتباری توسعه(آرمان سابق) از حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری در خواست کمک کرده ام.

 
غلامرضا شریعتی افزود: در نامه ای به رئیس جمهوری از وی خواستم برای حل سپرده گذاران خوزستانی در موسسه اعتباری توسعه(آرمان سابق) که یک هفته ای است نگرانی های زیادی برای مردم استان به بار آورده، شخصا ورود کند.

وی گفت: همچنین در تماس با رئیس دفتر رئیس جمهوری ، وزیر کشور و ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی موضوع را پیگیری کرده و امیدواریم این گره به زودی باز شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: پیرو پیگیری های انجام شده ، سخنگوی دولت نیز به موضوع دستور رئیس جمهوری برای حل مشکل سپرده گذاران در نشست خبری روز سه شنبه اشاره کرد ؛ بانک مرکزی نیز در حال انجام مراحل قانونی برای رفع این مشکل است.

شریعتی بدون اشاره به زمان دقیق مشکل سپرده گذاران موسسه اعتباری توسعه در خوزستان گفت: موسسه اعتباری توسعه برای تامین نقدینگی و پاسخگویی به مشتریان خود یک مقدار به زمان نیاز دارد ولی امیدواریم با دستور اکید رئیس جمهوری و پیگیری رئیس کل بانک مرکزی این مشکل به زودی حل و فصل شود و مشکلی بر مشکلات استان خوزستان افزوده نشود.

بنا به این گزارش در یک هفته اخیر سپرده گذاران در موسسه اعتباری توسعه برای دریافت پول خود به شعب این موسسه در شهرهای استان مراجعه کردند ولی به دلیل مسدود بودن حساب های آنان امکان برداشت پول نقد برای آنان فراهم نشد.

متعاقب آن بسیاری از سپرده گذاران با تجمع در مقابل شعب این موسسه و استانداری خوزستان خواستار پرداخت سپرده های خود از موسسه توسعه (آرمان سابق) شدند.

با وجود باز شدن شعب موسسه اعتباری توسعه در برخی شهرهای از جمله اهواز ، هنوز پاسخ قانع کننده ای از سوی مدیران این موسسه به سپرده گذاران داده نشده است.

این درحالی است که مدیر شعب موسسه توسعه در جنوب غرب کشور به سپرده گذاران مضطرب در این موسسه مژده داد منتظر خبرهای خوبی باشند. 

این موسسه 34شعبه در استان خوزستان دارد و که 14 شعبه آن در اهواز است.

منبع: تابناک
برچسب ها: غلامرضا شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار