با حضور مدیرعامل برگزار شد؛
دومین نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوف شهروندی و تکریم ارباب رجوع در شرکت ملی حفاری ایران در سال جاری به ریاست مدیرعامل و با حضور اعضاء تشکیل شد
کد خبر: ۴۳۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 31 May 2017
دومین نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوف شهروندی و تکریم ارباب رجوع در شرکت ملی حفاری ایران در سال جاری به ریاست مدیرعامل و با حضور اعضاء تشکیل شد.

شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که در سالن جلسات ساختمان پایگاه عملیاتی شرکت برگزار گردید، پیگیری مباحث طرح شده در اولین نشست مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس حیدر بهمنی در این جلسه پیگیری اجرای توسعه خدمات دولت الکترونیک در جهت آسان سازی و شتاب بخشیدن در پاسخگویی به مراجعان و انجام امور اداری کارکنان و شفاف سازی فرآیند انجام کارها را مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه اهتمام مدیران، روسا و سرپرستان بخش های عملیاتی و ستادی شرکت به امر آموزش را خاطرنشان و یادآور شد: ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی در جهت توجه به خودسازی و اخلاق مداری  است.

بهمنی ضمن تاکید مجدد بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و جایگاه ویژه کارکنان در شرف بازنشستگی، تشکیل کمیته های تخصصی از جمله سلامت اداری، حقوق شهروندی، آموزش، بازرسی و ارزیابی را یادآور شد.

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع شرکت در پایان این نشست در زمینه سایر موارد طرح شده در این جلسه توضیح داد: برگزاری کلاس های اخلاق اداری ویژه مدیران ، سرپرستان و کارکنان از موارد طرح شده در این جلسه بود.

مریم اسکندری گفت: تشکیل کارگروه بانوان جهت پیگیری و شناسایی نظرات ، پیشنهادات و حل مشکلات آنان از دیگر مباحث مصوب در  این نشست بود.

وی افزود: برگزاری جلسات مشاوره اخلاق اسلامی در نظام اداری، عفاف و حجاب ویژه خواهران و برادران و اجرای مستمر تبلیغات محیطی در مسیرهای پر تردد در موضوع حقوق شهروندی، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر از دیگر موارد ارائه شده در دومین نشست این ستاد به شمار می آید.

اسکندری اظهار کرد: پیگیری طرح ساماندهی ورودی ساختمان مرکزی شرکت و کارگاه های منطقه صنعتی کارون و ایجاد فضای مناسب جهت مراجعه کنندگان به شرکت از دیگر نکاتی بود که در این جلسه مطرح و در دستور کار قرار گرفت. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار