رئيس اداره آموزش شركت نفت و گاز گچساران گفت؛
در سال 95 بيش از 196هزار و 719 نفر ساعت آموزش در اين شركت برگزار شد
کد خبر: ۴۳۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 31 May 2017
رئيس اداره آموزش شركت نفت و گاز گچساران گفت: در سال 95 بيش از 196هزار و 719 نفر ساعت آموزش در اين شركت برگزار شد .

سيد حميدرضا حسيني افزود: كار در صنعت بزرگ نفت و گاز و تخصصي بودن آن نياز مداوم به آموزش‌هاي روز دارد و از اين رو اداره آموزش صنعت نفت گچساران همواره به مقوله آموزش به صورت تخصصي مي پردازد.

   وي با تاكيد بر ضرورت ارتقاء سطح علمي و كيفي كاركنان صنعت نفت گچساران اظهار داشت : در سال گذشته موفق شديم  196 هزارو  719 نفر ساعت  دوره آموزش ويژه كاركنان اين شركت را برگزار نماييم .

رئيس اداره آموزش شركت نفت و گاز گچساران گفت: اين اداره وظيفه آموزش 7 هزار نيروي رسمي، قراردادي و پيمانكاري شاغل و همچنين خانواده‌هاي آنها را بر عهده دارد .

وي با اشاره به اينكه دوره هايي مانند رايانه، زبان خارجه، ايمني و بهداشت حرفه اي، اداري و مديريتي، فني و تخصص و مهارتي، و معارف اسلامي در اداره آموزش نفت و گاز گچساران برگزار شده است، اظهار داشت: با اين آمار شركت گچساران به عنوان يكي از شركت‌هاي پيش‌رو در زمينه آموزش نيروي انساني در سطح شركت‌هاي تابعه مناطق نفت‌خيز شناخته مي شود .

حسيني با بيان اينكه آموزش در هر سازماني يكي از اركان اساسي تحول ساختاري است عنوان كرد: در سال گذشته بيش از  32000 نفر ساعت دوره كارآموزي براي كاركنان جديد‌الاستخدام شركت نفت و گاز گچساران برگزارگرديد .

وي تصريح كرد: اداره آموزش صنعت نفت همچنين در راستاي تعامل با دانشگاههاي كشور، پذيراي تعداد  1252 نفر از دانشجويان و موسسات آموزشي در سال گذشته به عنوان كارآموز بوده است .

حسيني در پايان نظارت بر فعاليت هاي آموزشي در 6 مجتمع غيرانتفاعي مدارس صنعت نفت را در راستاي خدمت رساني به كاركنان اين شركت عنوان كرد و ادامه داد : در حال حاضر بيش از يك هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصيلي در اين مدارس مشغول تحصيل هستند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار