این جلسه فرماندار شهرستان رامهرمز ضمن خوش آمدگویی خلاصه ای از مشکلات موجود در شهرستان را بیان نمود و در ادامه مدیر کل مدیریت بحران استان با اشاره به گرمای زودرس و تنش های آبی در منطقه و مشکلات ریزگرد در استان راهکارهایی جهت رفع مشکل بیان نمود
کد خبر: ۴۳۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 29 May 2017
 اداره کل مدیریت بحران استان باتوجه به کمبود آب شرب در شهر و روستاهای شهرستان رامهرمز جلسه ای راس ساعت 22 شنبه مورخ 6/3/96 با موضوع پیگیری رفع مشکلات آب و برق آن شهرستان در محل فرمانداری شهرستان رامهرمز و با حضور فرماندار، مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران عامل آب و فاضلاب استان و روستایی و معاون شرکت توزیع برق استان و بخشدار و مدیران شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان رامهرمز ضمن خوش آمدگویی خلاصه ای از مشکلات موجود در شهرستان را بیان نمود و در ادامه مدیر کل مدیریت بحران استان با اشاره به گرمای زودرس و تنش های آبی در منطقه و مشکلات ریزگرد در استان راهکارهایی جهت رفع مشکل بیان نمود .

در ادامه این نشست و پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ گردید از جمله مقرر گردید شرکت آب و فاضلاب استان ظرف مدت 20 روز نسبت به تکمیل عملیات اجرایی و راه اندازی تاسیسات آبرسانی قلعه سید اقدام نماید.

همچنین در این نشست مصوب شد شرکت آب و فاضلاب استان مبلغ 150 میلیارد ریال ظرف مدت 3 سال جهت اصلاح شبکه در شهر رامهرمز اختصاص و هزینه نماید.

از دیگر مصوبات این جلسه می توان به این موارد اشاره کرد:

·مقرر گردید شرکت آب و فاضلاب استان ظرف مدت 70 روز نسبت به انعقاد قرارداد آب شیرین کن 10000 مترمکعبی شهر رامهرمز اقدام نماید.

·مقرر گردید ظرف مدت یک هفته شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به تحویل تاسیسات آب سید حسن به شرکت آب و فاضلاب روستایی اقدام نماید.

· مقرر گردید هر کدام از شرکت های آب و فاضلاب استان و آب و فاضلاب روستایی یک تانکر آبرسانی سیار برای مدت 6 ماه در اختیار امور عشایر رامهرمز قرار دهند.

·مقرر گردید شرکت آب و فاضلاب روستایی نسبت به اصلاح شبکه داخلی روستاهای دوکوهک، دهیور، سرچشمه علیا و سفلی اقدام نماید.

·مقرر گردید شرکت توزیع برق استان نسبت به جابجایی 25 پایه برق روستاهای بخش مرکزی با هماهنگی فرماندار شهرستان و بنیاد مسکن اقدام نماید.

·مقرر گردید روستاهای طالقانی 1 و 2 ، سرکاهکی، ابوذر و بنه کریم تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار