متخصصان ملی حفاری در دو ماه نخست امسال موفق شدند
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از انجام یک هزار و 395 مورد خدمات فنی تخصصی حفاری به چاه ‌های نفت و گاز در دو ماه نخست امسال در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور خبر داد
کد خبر: ۴۳۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 28 May 2017
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از انجام  یک هزار و 395 مورد خدمات فنی تخصصی حفاری به چاه ‌های نفت و گاز در دو ماه نخست امسال در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور خبر داد  .

علیرضا لایجی در توضیح بیشتر در این باره گفت: در این مدت مدیریت خدمات فنی این معاونت موفق به ارائه 400  عملیات شامل حفاری با هوا، حفاری فروتعادلی (  UBD )، آزمایشگاه چاه با ساق مته و  بهره‌ دهی چاه، لوله مغزی سیار، لوله ‌گذاری  و نصب آویزه در چاه های نفت و گاز شد.

 وی افزود: در میان خدمات ارائه شده توسط متخصصان خدمات فنی 546 متر حفاری با هوا، 495 متر حفاری به روش فروتعالی، هفت مورد عملیات ویژه (UBD )، 40 عملیات لوله مغزی سیار و  19 مورد نصب آویزه در قیاس با مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

 لایجی اظهار کرد: از مجموع خدمات فنی و تخصصی 760 مورد در حوزه مدیریت سیمان و انگیزش چاه محقق گردید که مشتمل بر سیمانکاری چاه ها، اسیدکاری گسترده و ویژه و تزریق پذیری چاه ‌است که در این میان در بخش اسید کاری گسترده با توجه به درخواست های شرکت های متقاضی ، رشد محسوسی نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشتیم.

 معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی در زمینه فعالیت های صورت گرفته در مدیریت خدمات ویژه گفت: خدمات نمودارگیری از سیال حفاری و چاه پیمایی عمده  خدمات تخصصی این مدیریت می باشد.

 وی ادامه داد: انجام موفق 38 مورد عملیات چاه پیمایی و 32 مورد عملیات نمودارگیری از سیال حفاری از اقدامات تحقق یافته در این مدیریت است که به ترتیب 14 و 5 مورد عملیات نسبت به دو ماه اول سال قبل افزایش نشان می دهد.

 لایجی با اشاره به اینکه رشد کیفیت و توسعه خدمات فنی تخصصی و فناوری های نوین از اهداف اولویت دار این معاونت به شمار می آید، خاطرنشان کرد: بخش عمده ارائه عملیات حفاری و خدمات فنی تخصصی یکپارچه در صنعت نفت کشور هم اکنون بر عهده شرکت ملی حفاری ایران است و این شرکت نقش بسزایی در تحقق برنامه های شرکت ملی نفت ایران ایفا می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار