استاندار خوزستان گفت؛
استانداری هماهنگی لازم جهت اتمام پروژه های شهرداری اهواز را انجام می دهد
کد خبر: ۴۳۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 28 May 2017
استاندار خوزستان گفت : استانداری هماهنگی لازم جهت اتمام پروژه های شهرداری اهواز را انجام می دهد. 

دکتر غلامرضا شریعتی در جلسه پروژه های عمرانی شهرداری شهر اهواز که امروز ساعت 18 دراستانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: این جلسه برای هماهنگی در پروژه های بزرگ مثل پروژه تقاطع سمت چهارشیر ، جاده و پل ولایت ، شهدای خادم سیدالشهدا ، مسیر چنبیه ، پل فولاد و شرق آن زرتشت و پروژه های پل جوادالائمه یا شهدای مدافع حرم در نظر گرفته شده است. 
 
وی افزود: این پروژ هماهنگی های بین بخشی می خواهد که ممکن با مشکلاتی مربوط با فیبرنوری مخابرات یا برق ، آب و فاضلاب و ... برخورد کند. که نیازمند یاری استانداری است و باید هماهنگی لازم را انجام دهیم.تا به دستگاه های دیگر آسیب نرسید ومشکلی پیش نیاید و همچنین این پروژه ها به سرانجام برسد. 
 
شریعتی با بیان اینکه به دلیل انتخابات دریک یا دو ماه اخیر کمتر به پروژه ها توجه شد خاطرنشان کرد: به دلیل انتخابات و گرفتاری در زمینه عمرانی تصمیم گرفته شد که برای سرعت بخشی به پروژه ها و اتمام کارها در  این زمینه جلسه ای برگزار شود و هماهنگی های لازم انجام شود. 
 
استاندار خوزستان عنوان کرد: هر کدام از دستگاه ها در یک پروسه زمانی مشخص کارها را انجام می دهد و هر چه سریعتر شاهد راه اندازی این پروژه برای تسهیل در رفت و آمد و انتقال بین نقاط مختلف و غرب به شرق و شمال به جنوب کلانشهر اهواز باشیم. آسان کردن این کار موجب صرفه جویی در مصرف سوخت زمان و در کل ارتباط بین نقاط مختلف استان را راحت تر میکند که همه این ها نیازدر زیرساخت های یک کلانشهر هستند. 
 
 
وی با اشاره به اینکه به طور عادی نمی شود یک شهر را به یک کلانشهر تبدیل کرد اظهار کرد: شهر باید حتما یک قابلیت در زیرساخت هایی داشته باشد و از آن طریق بتوانیم از لحاظ جمعیتی که کلانشهر هستیم و هم از لحاظ زیرساختی اهواز که هنوز مشکلاتی دارد انجام این پروژه های بزرگ چه در دست است و شهرداری باید آن را به اتمام برساند. شاهد پیشرفت خوبی در انجام کارها باشیم. 
 
 
شریعتی گفت: ما هنوز پروژه های بزرگ و طرح های زیادی داریم که به علت محدودیت منابع انجام نشده است و حتما نیاز است این کار ها انجام شود تا شهروندان از خدمات بهتری برخوردار باشند. 
 
 
استاندار خوزستان با اشاره به توافقاتی که با قرارگاه خاتم الانبیا ء انجام شد افزود: تفاهم نامه و توافقات با قرارگاه خاتم انجام شد و انشالله بتوانیم آنها را نیز به سرانجام برسانیم و به قوه الهی تلاش می کنیم با منابع مالی که به این پروژه ها سریعتر توسعه پیدا کنند و به اتمام برسند. 
 
وی با بیان اینکه حتی الامکان منابع مالی را این پروژه ها را تامین می کند گفت: ما با تامین منابع مالی سرعت بخشی به کار را بیشتر می کنیم همچنین همکاری بین بخشی و تامین منابع بهتر شده است. و انشالله این کار به سرانجام برسد. 
 
شریعتی بیان کرد: پروژه نهج البلاغه که سالهاست کنار گذاشته شده و خود پروژه در حال تبدیل شدن به یک آثار باستانی است. انشالله هر چه سریعتر منابع مالی این پروژه تامین می شود و این کار را نیز به سرانجام می رسانیم. و شهرداری اهواز در این زمینه اعلام کرده است که در صورت تامین مالی طی یک الی 2 ماه این پروژه را به اتمام می رساند. 
 
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: پروژه نهج البلاغه زیبایی شهر را تحت الشعاع خود قرار داده است و می تواند ترافیک شهری را با اخلال مواجه کند. امیدواریم سریعترین کار را انجام دهیم و به یک نتیجه ای برسیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار