گفتگو با هدايت الله خادمي عضو هيّئت نظارت بر انتخابات شوراي شهر و روستاي خوزستان؛
برخي أفراد و گروه ها با دادن اطلاعات غلط سعي در جوسازي داشتند كه اين أفراد پس از اعلام نتايج از طريق مراجع قضائي و امنيتي مورد پيگرد قانوني قرار خواهند گرفت
کد خبر: ۴۲۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 25 May 2017
عضو هيّئت نظارت بر انتخابات شوراي شهر و روستاي خوزستان گفت :عليرغم همه جوسازي ها بر عليه آرا مردمي در انتخابات تخلفي خاصي صورت نگرفته و نتيجه بازشماري مجدد آرا تفاوتي با بازشماري اوليه ندارد.

مشکل خاصی در ستاد انتخابات وجود ندارد، جو احترام بین افراد و مسئولان حاکم است؛و  شمارش آرا به صورت عادی پیش رفت  و تلاش كرديم  دقت فدای زمان نشود.

 هدايت الله خادمي افزود؛ بازشماری در حین شمارش آرا یک امر عادی است؛ با این وجود ما با وسواس خاصی این مسئله را پیگیری کرده ایم و هیئت نظارت هر کدام از صندوق ها را که نیاز به بازشماری داشته و مشکوک باشد، شمارش  کرد. 

اگرچه بازشماری معمولا پس از اعتراض اتفاق می افتد، با این وجود با توجه به حساسیت موجود، ما پیش از اعلام نتایج برخی صندوق ها را بازشماری کرده ایم.

وی گفت:هر خبری مبنی بر وجود مشکلات یا سو استفاده، تکذیب می شود و همین باعث شده تا اعلام نتایج زمان ببرد. مردم اخبارهای دریافتی را از مصاحبه های فرماندار یا هیئت نظارت پیگیری کنند و به شایعه ها توجهی نکنند.

پس از اعلام نتايج داوطلباني كه به نتيجه انتخابات اعتراض دارند دو روز فرصت دارند تا شكايت و مستندات خود را تحويل داده و مورد بررسي قرار خواهند گرفت.

برخي أفراد و گروه ها با دادن اطلاعات غلط سعي در جوسازي داشتند كه اين أفراد پس از اعلام نتايج از طريق مراجع قضائي و امنيتي مورد پيگرد قانوني قرار خواهند گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار