۶۳ ساله و «ترسی بروکس » ۴۳ ساله تصمیم داشتند تا سال آینده مراسم ازدواج خود را در «تنریف » جزایر قناری برگزار کنند. همه چیز طبق برنامه پیش می رفت تا اینکه در مارس گذشته ابتلای کرشاو به بیماری سرطان تشخیص داده شد و همه ی برنامه های این زوج را بر هم زد.
کد خبر: ۴۲۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴ 25 May 2017
صحنه ای زیبا و شاعرانه و در عین حال تأثر برانگیز در یکی از اتاق های بیمارستان «اسپرینگ هیل» در شهر روچدیل بریتانیا رقم خورد و مراسم ازدواج مردی که از بیماری سرطان رنج می برد برگزار شد.
او در واپسین لحظات زندگی منتظر بود تا زن مورد علاقه اش به نزد او بیاید و او را در آغوش بکشد.
«رِی کِرشاو» ۶۳ ساله و «ترسی بروکس » ۴۵ ساله تصمیم داشتند تا سال آینده مراسم ازدواج رویایی خود را در «تنریف » جزایر قناری برگزار کنند. همه چیز طبق برنامه پیش می رفت تا اینکه در مارس گذشته ابتلای کرشاو به بیماری سرطان تشخیص داده شد و همه ی برنامه های این زوج را بر هم زد.
بنا به گزارش روزنامه دیلی میل و بنا به اظهارات پزشکان، این مرد از بیماری سرطان روده پیشرفته رنج می برد و چند روز بیشتر زنده نخواهد بود. همین موضوع این زوج را بر آن داشت تا مراسم ازدواج خود را پیش از موعد و در بیمارستان محل درمان برگزار کنند.
خیّرین انگلیسی از این مراسم پر رنج و در عین حال زیبا و باشکوه استقبال کرده اند و با ارسال گل، پرداخت هزینه ی لباس، ماشین و کیک عروسی، ازدواج آن دو را تبریک گفته اند.
ازدواج غم انگیز در واپسین لحظات زندگی ازدواج غم انگیز در واپسین لحظات زندگی
ازدواج غم انگیز در واپسین لحظات زندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار