معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری 120 رویداد فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامی‌داشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد، روز دزفول، در استان خبر داد
کد خبر: ۴۲۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 24 May 2017
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری 120 رویداد فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامی‌داشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد، روز دزفول، در استان خبر داد.

  

مظفر علی شائی اظهار کرد: عزت و اقتدار کشور حاصل رشادت و ایثارگری شهدا، رزمندگان و آزادگان است و همواره این صفات که با مردم خوب خوزستان و کشور همراه و بزرگ شده، به‌عنوان یک دژ محکم مقابل دیدگان همه قدرت‌طلبان است.

 

وی افزود: اگر امروز امنیت، آرامش و آسایش داریم، مرهون جانبازی رزمندگان آن زمان است که کشور را بیمه کرده‌اند.

 

علی شائی بیان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز جهت پاسداشت این همه رشادت و ایثارگری و به‌منظور بازخوانی سالروز آزادسازی خرمشهر، این واقعه عظیم تاریخ ایران، هرساله فعالیت‌های ورزشی در سطح ملی، استانی و شهرستانی در حیطه ورزش‌های همگانی و قهرمانی، تحت عنوان "حماسه سوم خرداد" برگزار می‌کند.

 

وی ادامه داد: ماه گذشته نیز ستاد برگزاری یادواره حماسه سوم خرداد تشکیل شد و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت؛ بر همین اساس، برنامه‌های متعددی موازی با ستاد اصلی استان در حیطه ورزش برگزار خواهد شد.

 

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌ها، همایش دوچرخه‌سواری همگانی، مسابقات کارکنان، برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی در ایذه، همایش بزرگ قایقرانی خوزستان در رودخانه کارون خرمشهر و مسابقات استانی در رشته‌های مختلف، از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

 

علی شائی اضافه کرد: همچنین قرار است مسابقات شطرنج سیمولتانه با حضور استاد بزرگ شطرنج ایران، احسان قائم‌مقامی و 120 شطرنج‌باز در شهرستان دزفول برگزار شود.

 

وی افزود: دیدار جامعه ورزش و جوانان با ائمه جمعه و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران نیز به همین مناسبت در نظر گرفته شده است.

 

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان تصریح کرد: ورزش هم به‌نوعی سهم خود را در بازخوانی و تداعی این حماسه بزرگ ایفا خواهد کرد.

منبع: تابناک
برچسب ها: مظفر علی شائی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار