سومین کارگاه خبرنویسی ویژه کارشناسان روابط عمومی های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان به همت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد
کد خبر: ۴۲۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 24 May 2017
سومین کارگاه خبرنویسی ویژه کارشناسان روابط عمومی های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان به همت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

کارگاه آموزشی خبر نویسی امروز ٢ خرداد ماه در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با حضور بیش از ٢٥ نفر از کارشناسان روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها برگزار شد.

ارتقای کیفی اخبار تولیدی، کمک به اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان و ضرورت انعکاس حرفه ای اقدامات و برنامه های صورت گرفته در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله اهداف برپایی این دوره آموزشی است.

زینب شریفی استاد دانشکده خبر در این کارگاه آموزشی یک روزه به بیان ویژگی های خبر حرفه ای پرداخت و توجه ویژه به نحوه خبر نویسی و استفاده از همه ارکان و ارزش های خبری را برای تنظیم خبر از سوی کارشناسان روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ضروری دانست.

وی در این کارگاه ضمن آموزش نحوه صحیح خبر نویسی تصریح کرد: تنظیم صحیح اخبار و اطلاع رسانی به موقع علاوه بر نقشی که در گسترش فعالیت های فرهنگی هنری خواهد داشت،در رفع مشکلات حوزه هنر نیز تاثیر گذار است.

این مدرس روزنامه نگاری خواستار انعکاس حرفه ای اخبار و دقت در اطلاع رسانی صحیح از سوی کارشناسان روابط عمومی های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار