سمینار یک روزه "سد و زلزله" با هدف افزایش سطح آگاهی و شناخت هر چه بیشتر از موضوعات مرتبط با بحث کلی سد و زلزله، در سد و نیروگاه دز برگزار شد
کد خبر: ۴۲۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 24 May 2017
این سمینار با حضور مدیرعامل، معاونت ها و کارشناسان سد و نیروگاه دز، مدیران و کارشناسان کنترل پایداری سدهای استان خوزستان و با همکاری پژوهشکده زلزله و سوانح طبیعی استان کرمان برگزار شد.

در ابتدای سمینار "سید محمد موسوی" مدیر کنترل پایداری سد دز، ضمن خوشامد گویی به مدعوین درمورد اهمیت سدها به عنوان سرمایه های ملی کشور و لزوم توجه بیشتر به ایمنی و پایداری آنها و امنیت جمعیت پایین دست سدها در مقابل تهدیدها و چالش هایی چون  زلزله نکاتی را تشریح کرد.

در ادامه "منوچهر دیانت" کارشناس کنترل پایداری سد دز، با اشاره به نقش حساس و مهم پرسنل صنعت آب و برق خوزستان در بهره برداری مستمر، بهینه و نگهداری درست از این تأسیسات حیاتی و مهم کشور، بر لزوم شناخت بیشتر از مخاطرات و تهدیدهای پیش رو چون سیلاب و زلزله و اقداماتی که لازم است در این زمینه صورت گیرد، تاکید کرد.

"فرزاد رضایی" معاون پژوهشکده زلزله و سوانح طبیعی جهاد دانشگاهی کرمان نیز در خصوص پهنه بندی خطر زلزله دراستان خوزستان مطالبی را مطرح کرد.

همچنین "شیوا خسروی" عضو گروه پژوهشی مهندسی سازه پژوهشکده زلزله و سوانح طبیعی جهاد دانشگاهی استان کرمان در مورد تحلیل دینامیکی سد های بتنی ارائه مطلب نموده و در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.
منبع: تابناک
برچسب ها: سید محمد موسوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار