بيش از 13 كيلومتر خط لوله در راستاي افزايش ايمني و ثبات توليد و جلوگيري از آلودگي هاي زيست محيطي و همچنين رفاه روستائيان مجاور تاسيسات شركت تعويض شد
کد خبر: ۴۲۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 23 May 2017
 مهندس باقر قاسمي سال 95 را سالي موفقيت آميز در زمينه افزايش ضريب ايمني خطوط لوله خواند و گفت: در سال گذشته، بيش از 13 كيلومتر خط لوله در راستاي افزايش ايمني و ثبات توليد و جلوگيري از آلودگي هاي زيست محيطي و همچنين رفاه روستائيان مجاور تاسيسات شركت تعويض شد، كه نسبت به 10 كيلومتر   تعويض شده   در سال 94، بيش از   30 در صد افزايش را تجربه كرديم .


وي تعميرات نوك 2 مشعل مرتفع در راستاي نگهداشت توليد و عدم آلايش محيط زيست را از اقدامات مهم شركت در سال 95 خواند و افزود: جهت تسهيل تردد روستائيان همجوار تاسيسات شركت نيز 16 پل را در سال 95 احداث كرديم كه نسبت به 6 پل احداث شده در سال 94 افزايش چشمگيري داشته است .


مدير عمليات شركت بهره برداري نفت و گاز مارون افزايش بيش از 18 درصدي در انجام اصلاحيه هاي خطوط،   مثل تغيير مسير خط   را گواهي بر همت كاركنان اين مديريت دانست و افزود: در سال 95، 45 مورد و در سال 94، 38 مورد اصلاحيه در جهت افزايش بهره وري و نگهداشت سقف توليد انجام گرفته و در كنار آن 18 مورد نصب مجدد تجهيزات سرچاهي پس از انجام عمليات تعميري جهت در سرويس آوردن چاه،   توسط كاركنان اين مديريت صورت پذيرفت .


مهندس قاسمي رنگ آميزي 10 هزار متر مربع خط لوله در سال 95 را اقدامي موثر در جهت جلوگيري از خوردگي خارجي خطوط خواند و گفت: اين رقم در سال 94 حدود 3هزار متر بوده است .

 
وي، 3 مورد احداث بسترهاي آندي را از ديگر اقدامات شركت در راستاي جلوگیري از خوردگي خطوط زيرزميني دانست و   افزود: در سال 95، 617 مورد رفع نشت نيز روي خطوط لوله انجام پذيرفته است .

 
مدير عمليات شركت بهره برداري نفت و گاز مارون در پايان ابراز اميدواري كرد در سال96 با ادامه روند صعودي تعميرات خطوط لوله،   هيچ آسيبي به منابع انساني، تاسيسات و فرايند توليد وارد نشود .
منبع: تابناک
برچسب ها: باقر قاسمي
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار