رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ؛
دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به پتانسیل های بالایی که دارد باید امتحاناتی استاندارد و با کیفیت را برگزار نماید
کد خبر: ۴۲۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 20 May 2017
دکتر شهرام لک که در جمع معاونین آموزشی واحدهای دانشگاهی استان خوزستان سخن می گفت با تاکید بر همکاری همه حوزه های دانشگاه با معاونت های آموزشی برای برگزاری امتحانات پایان ترم ۹۶-۹۵ خاطر نشان ساخت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به پتانسیل های بالایی که دارد باید امتحاناتی استاندارد و با کیفیت را برگزار نماید.

دکتر لک: باور دارم افت دانشجویان در رشته های غیر علوم پزشکی را می توانیم در رشته های پزشکی به خوبی جبران کنیم

به گزارش روابط عمومی واحد اهواز: بار اصلی دانشگاه بر دوش حوزه آموزش است. دکتر شهرام لک که در جمع معاونین آموزشی واحدهای دانشگاهی استان خوزستان سخن می گفت با تاکید بر همکاری همه حوزه های دانشگاه با معاونت های آموزشی برای برگزاری امتحانات پایان ترم ۹۶-۹۵ خاطر نشان ساخت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به پتانسیل های بالایی که دارد باید امتحاناتی استاندارد و با کیفیت را برگزار نماید.

دبیر هیات امناء استان خوزستان با تبریک اعیاد شعبانیه، به تقارن ماه مبارک رمضان و امتحانات پایان ترم امسال اشاره نمود و گفت: دانشگاه خوب دانشگاهی است که حوزه آموزش خوب و استانداردی داشته باشد و واقعاً زحمت اصلی در دانشگاه ها بر دوش حوزه معاونت های آموزشی واحدها می باشد و کلیه حوزه ها نیز باید برای حمایت و پشتیبانی حوزه آموزش تلاش کنند تا کارها به خوبی انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به مسئولیت و تجربه به عنوان دو فاکتور اصلی برای انتخاب یک معاون آموزشی پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بر همین مبنا معاونین آموزشی خود را انتخاب و منصوب می نماید و فارغ از هر نوع جنسیت و قومیت از افراد مسئولیت پذیر، با تجربه که با حضور موثر خود می تواند امورات حوزه آموزش را به پیش برند استفاده نموده است.

وی با تاکید بر اجرای قوانین آموزشی دانشگاه به نظارت بر برگزاری کلاسهای آموزشی براساس تقویم، ناتمام اعلام نمودن کلاسهایی که ۱۶ جلسه را برگزار نکرده اند اشاره کرد و افزود: خواهش من از کلیه معاونین آموزشی در استان این است که امتحانات حیثت دانشگاه بوده و همه موظفیم با دقت و ایجاد فضایی آرام دانشجویان را برای دانشجویی ترم جاری را تمام کنیم.

لک استفاده از پاکات امتحانی امنیتی، شخصی سازی برگ امتحانی و پاسخ نامه، حضور نماینده امین حراست در اتاق تکثیر، تعیین شخص امین برای تحویل سئوالات اساتید، عدم استفاده از مراقبین برون دانشگاه، عدم برگزاری امتحان تستی، شمارش اوراق پیش و پس از امتحان، ثبت و ضبط نمرات مطابق ضوابط، پاسخگویی به موقع به کلیه اعتراضات دانشجویی، عدم حضور دانشجویان فاقد مدارک پایه و دارای مشکل نظام وظیفه بر سر جلسات امتحانی و... را یادآور شد و گفت: تمام دانشگاه باید برای برگزاری امتحاناتی خوب و استاندارد بسیج شوند.

لک به واحدهای مجری رشته های گروه علوم پزشکی در استان نیز توصیه کرد که با توجه به پیشرفت خوبی که در تصویب و راه اندازی رشته های علوم پزشکی در استان صورت گرفته هر چه زودتر با تکمیل پرونده های رشته های دارای موافقت اصولی اولیه کار را دنبال نمایند.

رئیس دانشگاه استان گفت: باور دارم افت دانشجویانی که در رشته های غیر علوم پزشکی حاصل شده را می توانیم با توجه به نیاز مبرم کشور در رشته های پزشکی به خوبی جبران کنیم.

رئیس دبیرخانه هیات امناء استان خوزستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد مبارک این ماه با اعلام این خبر که خوشبخانه با تلاش انجام شده در سطح استان، ایرادات آموزشی استان کاهش معنی داری داشته افزود: همه ما مکلف به کار در دانشگاه براساس وظایف خود هستیم و نگاه به مجموعه دانشگاه نباید از لحاظ مالی باشد زیرا اگر کار برای رضای خدا بود به دنبالش روزی حلال هم افزون خواهد شد.

دکتر سروش زرین آبادی رعایت مقررات آموزشی و دقت در اجرای آنها را مورد تاکید قرار داد و گفت: معاونین آموزشی واحدها باید مدارک پایه متقاضیان ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی را به در هنگام ثبت نام به دقت بررسی کنند.

وی همانند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان استفاده از اعضای هیات علمی و کارکنان واحدها را در برگزاری امتحانات مورد تاکید ویژه قرار داد و گفت: برای احراز هویت دانشجویان در جلسات امتحانات پایان ترم ارائه اصل کارت ملی و کارت ورود به جلسات امتحانات الزامی است.
منبع: تابناک
برچسب ها: دانشگاه آزاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار