رئیس کمتیه امنیت انتخابات خوزستان؛
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور حماسی و با شور و شعور مردم در فضایی و بی دغدغه خاصی در سراسر استان خوزستان در جریان است
کد خبر: ۴۲۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 19 May 2017
رئیس کمیته امنیت انتخابات خوزستان گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور حماسی و با شور و شعور مردم در فضایی و بی دغدغه خاصی در سراسر استان خوزستان در جریان است.
 

قدرت الله دهقان افزود: هم اکنون فرایند انتخابات در کمال آرامش و امنیت ادامه دارد و هرچه مشاهده می شود حضور باشکوه مردم استان توام با شور و شعور است.
 
وی با بیان اینکه فضای امنیتی انتخابات به صورت لحظه ای رصد می شود افزود: به لطف الهی همکاری و تعامل بسیار خوب و بی نظیری بین مجریان و دست اندکاران امنیت انتخابات برقرار است و جای هیچ گونه نگرانی برای حضور مردم پای صندوق های اخذ رای وجود ندارد.
 
معاون انتظامی امنیتی استاندار خوزستان و رئیس کمیته امنیت انتخابات استان افزود:آنچه بیش از همه چیز خودنمایی می کند حضور چشمگیر احاد مردم مومن و ولایت مدار خوزستان است و به طور این شور و نشاط تا لحظه آخر انتخابات ادامه می یابد.
 
دهقان افزود: مردم بابصیرت استان همکاری بسیار خوبی با ماموران تامین امنیت انتخابات داشته اند و فرایندهای انتخابات طبق برنامه و بر اساس اعلام وزارت کشور به پیش می رود.
وی بیان کرد: آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری و مسئولان نظام اسلامی مبنی بر آرامش و امنیت خاطر مردم در انتخابات بوده به بهترین شیوه محقق شده و هیچ نگرانی و دلهره ای وجود ندارد.
 
بنا به این گزارش سه هزار و 720شعبه اخذ رای در استان سراسر فعال بوده که از این تعداد 2 هزار و 794شعبه ثابت و 926شعبه سیار می باشند.
 
برای برگزاری این انتخابات سرنوشت ساز و تعیین کننده ، 60هزار عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات خوزستان به کار گرفته شده اند.
 
برای انتخابات ریاست جمهوری سه میلیون و 650 هزار برگ تعرفه و برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به همین میزان تعرفه توزیع شده که در مجموع بیش از هفت میلیون تعرفه در شهرستان ها توزیع شده است.
 
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 8 صبح امروز با دستور وزیر کشور کلید خورد و مقام معظم رهبری از نخستین کسانی بودند که در همان دقایق اولیه رای گیری، آراِی خود را به صندوق ریختند.
 
طبق قانون زمان برگزاری انتخابات 10ساعت می باشد ولی این زمان توسط وزارت کشور قابل تمدید می باشد.

منبع: تابناک
برچسب ها: قدرت الله دهقان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار