پس از را‌ی دادن در انتخابات؛
امروز در انتخابات، مردم‌سالاری اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود زیرا در این نقطه از جهان بالاترین شکل مردم‌سالاری اسلامی بروز می‌کند
کد خبر: ۴۲۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ 19 May 2017
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروز در انتخابات، مردم‌سالاری اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود زیرا در این نقطه از جهان بالاترین شکل مردم‌سالاری اسلامی بروز می‌کند.

 
 آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری امروز، 29 اردیبهشت‌ماه پس از انداختن رای خود در صندوق، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب گفته است امروز روز جشن است؛ انتخابات جشن بزرگی است و ما این جشن را به مردم عزیز کشور تبریک می‌گوییم.

 

وی افزود: ما باید کاری کنیم که عزت، شوکت و قدرت از آنِ خدا، رسول (ص) و مومنین باشد و یکی از کارهایی که در این راستا می‌توانیم انجام دهیم، انتخابات است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: امروز مردم‌سالاری اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود. در این نقطه از جهان بالاترین شکل مردم‌سالاری اسلامی بروز می‌کند.

 

موسوی‌جزایری ادامه داد: این شکل از مردم‌سالاری دینی مانند رویا برای بسیاری از کشورهای پیشرفته‌تر جهان و کشورهای همسایه است.

 

وی با بیان اینکه حضور پای صندوق‌های رای و رای دادن دارای اهمیت بسیار زیادی است و باعث مایوس کردن دشمن و افزایش عزت کشور می‌شود، عنوان کرد: با رای دادن سرنوشت خود را تعیین می‌کنیم و هر چه آرا بیشتر باشد، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا و منطقه بیشتر می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: رای دادن دارای اهمیت بسیار زیادی است و در این زمینه در فرصت‌های باقی‌مانده از مردم در خوزستان درخواست می‌کنم که در هر شرایطی پای صندوق‌های رای بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

 

وی با اشاره به این نکته که امروز روز وحدت است و امیدواریم با شیرینی و خوشی تمام شود، اظهار کرد: بر اساس اطلاعاتی که رسیده پیش‌بینی می‌کنیم، حضور مردم نسبت به دوره‌های قابل بیشتر است و شاهد افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات خواهیم بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار