دبیر ستاد انتخابات استان عنوان کرد؛
دبیر ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم مشارکت امسال نسبت به سال‌های گذشته به امید خدا بهتر باشد، گفت: تاکنون هیچ مشکل خاصی در شعب اخذ رأی به‌وجود نیامده و هیچ تخلفی هم گزارش نشده است
کد خبر: ۴۲۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶ 19 May 2017
دبیر ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم مشارکت امسال نسبت به سال‌های گذشته به امید خدا بهتر باشد، گفت: تاکنون هیچ مشکل خاصی در شعب اخذ رأی به‌وجود نیامده و هیچ تخلفی هم گزارش نشده است.

 

حبیب‌الله فضل‌الله‌پور در خصوص مشارکت مردم خوزستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر اظهار کرد: تاکنون مشارکت بسیار عالی بوده و مردم از اوایل وقت آغاز زمان رأی‌گیری استقبال بسیار خوبی کرده‌اند و این روند تاکنون صعودی بوده است.

 

وی افزود: در شعب الکترونیکی نیز تراکم مردم زیاد است و این شعبه‌ها در شرایط خوبی به سر می‌برند و باید دید تا پایان زمان رأی‌گیری روند چگونه پیش می‌رود.

 

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: عوامل اجرایی انتخابات نیز به‌صورت تمام و کمال پای کار خود هستند و نمایندگان نامزدها در شعبه‌ها حضور دارند؛ همچنین نمایندگان فرمانداران، بازرسان و ... که از دست‌اندرکاران روند انتخابات هستند، در تمام شعب اخذ رأی مستقر هستند.

 

فضل‌الله‌پور با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم مشارکت امسال نسبت به سال‌های گذشته به امید خدا بهتر باشد، گفت: تاکنون هیچ مشکل خاصی در شعب اخذ رأی به‌وجود نیامده و هیچ تخلفی هم مشاهده نشده است، اما چون ساعت‌های اولیه انتخابات است، باید صبر کرد تا آمار و گزارشات اعلام شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار