رئیس ستاد انتخابات استان؛
رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به انصراف 551 نفر از رقابت های انتخابات شوراهای اسلامی در این استان تاکنون گفت:تعداد نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خوزستان 15 هزار و 51 نفر است
کد خبر: ۴۲۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 19 May 2017
رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به انصراف 551 نفر از رقابت های انتخابات شوراهای اسلامی در این استان تاکنون گفت:تعداد نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خوزستان 15 هزار و 51 نفر است.
 

علی حسین حسین زاده  اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در استان، سه هزار و 241 نفر در انتخابات شوراهای شهر و 11 هزار و 810 نفر نیز در انتخابات شوراهای روستایی به رقابت می پردازند.

وی افزود: تاکنون 551 نفر از نامزدها از حضور در انتخابات شورای شهر انصراف داده و 266 نفر از داوطلبان نیز ردصلاحیت شدند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان همچنین با بیان اینکه بیش از 60 هزار نفر از عوامل اجرایی در برگزاری این انتخابات همکاری می کنند گفت: همه تمهیدات برگزاری انتخابات اعم از نیروی انسانی و انتظامی، رایانه ها، خودروها و شعب با همکاری دستگاه های اجرایی پیش بینی شده و آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه وجود دارد.

وی در ادامه درباره تخلفات احتمالی نامزدهای انتخابات اظهار کرد: تخلفات بیشتر مربوط به شورای شهر و آنهم در شهرهای بزرگ استان بوده که فرمانداری ها در ابتدا به نامزدها تذکر داده و در صورت تکرار تخلف، برای آنها پرونده تشکیل داده اند.

حسین زاده با اشاره به ممنوعیت تبلیغات نامزدها از ساعت 8 صبح امروز افزود: بازرسان در سطح شهرها حضور دارند و در صورت مشاهده مواردی از تخلف آنها را گزارش خواهند داد.

وی به شهروندان توصیه کرد: با تعامل و آرامش در روز انتخابات پای صندوق های اخذ رای حضور یافته و با آزادی و اعتماد کامل به نامزدهای منتخب خود رای دهند و بعد از شمارش آرا نیز در کمال سلامت و صحت آرا اعلام خواهد شد.

حسین زاده گفت: با توجه به فضای رقابتی سالم که در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا مشاهده می شود و شور و نشاطی که در این دوره از انتخابات وجود دارد، پیش بینی می کنیم که فردا مردم بار دیگر حماسه آفرینی می کنند و شاهد انتخاباتی باشکوه در ایران و خوزستان خواهیم بود.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

16 هزار و 913 نفر در خوزستان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در خوزستان داوطلب شده بودند، که چهار هزار و 55 نفر برای انتخابات شورای شهر و 12 هزار و 858 نفر نیز برای شورای روستاها ثبت نام کرده بودند.
منبع: تابناک
برچسب ها: حسین زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار