استاندارخوزستان؛
استاندار خوزستان با دعوت عموم مردم برای حضوری باشکوه ، بانشاط و حماسی در انتخابات بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت پایدار و توسعه کشور خواهد بود
کد خبر: ۴۲۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ 19 May 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛استاندار خوزستان با دعوت عموم مردم برای حضوری باشکوه ، بانشاط و حماسی در انتخابات بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت پایدار و توسعه کشور خواهد بود.
 
غلامرضا شریعتی افزود:امروز استان خوزستان باید بدرخشد و افتخارآفرینی را برای کشور اسلامی رقم بزند و این تنها با حضور بانشاط مردم در پای صندوق های اخذ رای محقق خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با بیان اینکه انتخابات از دو منظر خارجی و داخلی قابل تحلیل است اظهار کرد: از منظر خارجی ، همه نگاه های دوستان و دشمنان به ماست و حضور ما این نگاه را که رابطه ملت و نظام اسلامی مستحکم و ناگسستنی است نزد افکار عمومی دنیا تقویت خواهد کرد.

شریعتی افزود: از نگاه داخلی ، حضور در انتخابات نشان دهنده میزان مشارکت مردم در تعیین حق سرنوشت و نحوه اداره کشور است و این بسیار مهم است که مردم در نحوه چگونگی اداره کشور مشارکت کنند.

استاندار خوزستان افزود: هرچه این حضور مردم پررنگ تر و عمومی تر باشد هر دو نگاه داخلی و خارجی تقویت می شود ضمن آنکه دشمنان و بدخواهان درک خواهند کرد که پیوند حکومت و مردم مستحکم است و به پشتوانه مردمی این نظام ، به این سادگی نمی توان به کشور عزیز ما آسیب بزنند.

شریعتی افزود: به همه مردم عزیز ، ولایت مدار ، وفادار و مومن استان خوزستان توصیه و دعوت می کنم با حضوری گسترده و یکپارچه حماسه دیگری بیافرینند.

وی گفت: مردم بابصیرت و موقع شناس خوزستان به سرنوشت کشور علاقه دارند و در میدان های مختلف این علاقه و دلبستگی را نشان داده اند.

بنا به این گزارش ، سه هزار و 720شعبه اخذ رای در استان سراسر فعال است که از این تعداد 2 هزار و 794شعبه ثابت و 926شعبه سیار می باشند.

برای برگزاری انتخابات و اخذ آرا مردم ، 60هزار عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات خوزستان به کار گرفته شده اند.

برای انتخابات ریاست جمهوری در استان خوزستان سه میلیون و 650 هزار برگ تعرفه و برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به همین میزان تعرفه توزیع شده که در مجموع بیش از هفت میلیون تعرفه در شهرستان ها توزیع شده است.

کار رای گیری از ساعت 8 امروز با حضور شکوهمند و دیدنی مردم در سراسر خوزستان شروع شده است.
منبع: تابناک
برچسب ها: غلامرضا شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار