رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت؛
از ابتدای وقت امروز با شروع فرآیند رای گیری شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات استان هستیم
کد خبر: ۴۲۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ 19 May 2017
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: از ابتدای وقت امروز با شروع فرآیند رای گیری شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات استان هستیم.

 
دکتر علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی اظهار کرد: از ساعت 8 صبح امروز که با دستور وزیر کشور انتخابات در سراسر کشور آغاز شد ما شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای در تمام استان هستیم.

وی افزود: بحمدلله مردم خوزستان توانستند با حضور پای صندوق‌های رای حماسه دیگری رقم بزنند و جلوه‌گر نظام مردم‌سالار ایران اسلامی باشند.

حسین زاده با اشاره به تعداد کل شعب اخذ رای در خوزستان، تصریح کرد: در استان 3720 شعبه پیش‌بینی شده بود که از این میزان 2794 شعبه اخذ رای به صورت ثابت و 926 شعبه به صورت سیار به کار رای‌گیری مشغول هستند.

رییس ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد: تعداد کل افراد و عوامل اجرایی شامل هیات‌های نظارت، هیات‌های اجرایی، نیروهای انتظامی و امنیتی جمعا حدود 60 هزار نفر هستند که مشغول به کار هستند.

 حسین زاده در خصوص تعداد شهرهایی که در سطح استان انتخابات را برگزار می‌کنند، عنوان کرد: انتخابات استان در 76 شهر و 2114 روستای استان و همچنین انتخابات الکترونیک در چهار شهر استان به صورت پایلوت برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
برچسب ها: حسین زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار