دعوت مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ؛
مردم شریف استان برای حضور پرشکوه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا
کد خبر: ۴۲۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 18 May 2017
از مردم شریف استان برای حضور پرشکوه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا


دعوت مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از مردم شریف استان برای حضور پرشکوه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

انتخابات در نظام مردم سالار و دموکراتیک جمهوری اسلامی ایران جلوه کاملی از مشروعیت حکومتی می باشد که ریشه در خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و ایثارگران دارد.

بدون شک دخیل بودن مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود میراث گران بها و گران سنگی است که از نسل انقلاب و نسل دفاع مقدس بر جای مانده و چه کسی است که نداند وضعیت سیاسی کشور تعیین کننده وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، ارتباطات بین المللی و ...  نیز خواهد بود؟

معیارهای « اصلح بودن » از دیدگاه هر فردی در جامعه متفاوت و البته قابل احترام است و هریک از کاندیداهای محترم که علاوه بر برخورداری از برنامه ای جامع و کامل برای توسعه اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و ... از جسارت در اجرا و مدیریت تصمیم سازی و تصمیم گیری برخوردار باشد فارغ از مرزبندی های حزبی و جناحی کاندیدایی اصلح خواهد بود.

شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز انتخاب افرادی از میان « مردم »  برای نظارت بر کارکرد مدیریت شهری می باشد لذا این انتخابات نیز در جایگاه خود دارای اهمیت خاصی است و مسلماً کاندیدایی که با اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم برگزیده شود به مراتب دارای نفوذ بیشتری در مرتفع نمودن مسائل و تأمین رفاه آنها خواهد بود.

اینجانب از مدیران صنعتی، تولیدکنندگان، کارکنان مجموعه صنعت استان و آحاد مختلف  جامعه به خصوص مردم شریف و شهید پرور خوزستان  دعوت می نمایم تا با حضور پر شور در پای صندوق های رأی ابهت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به دشمنان کشور عزیزمان ایران نشان دهند.
منبع: تابناک
برچسب ها: شهرک صنعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار