مدیر دفتر برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت بهره برداری مارون گفت:
معاونان و مدیران شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون از نیروگاه خورشیدی و شرکت آب و فاضلاب استان همدان بازدید کردند
کد خبر: ۴۲۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 18 May 2017
 به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده در کمیته تحقیقات شرکت بهره برداری مارون و دستیابی به نتیجه ای اثربخش، بازدید آموزشی ـ تحقیقاتی جهت 22 نفر از معاونان، مدیران و روسای ادارات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون در استان همدان برگزار شد.

"محمد امین مکی" افزود: استفاده از تنوع در شیوه برگزاری آموزش های مرتبط با اولویت های تحقیقاتی شرکت و ایجاد روحیه شاد در همکاران به منظور دستیابی به اثربخشی بیشتر و تلفیق آموزش و پژوهش (بازدید از مراکز صنعتی) به عنوان عاملی در دستیابی به نتیجه ای مطلوب تر از اهداف این بازدید آموزشی ـ تحقیقاتی بود.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید آموزشی ـ تحقیقاتی سه روزه، ابتدا معاونان، مدیران و روسای ادارات شرکت بهره برداری مارون در دوره یک روزه مهارت های مدیریتی به صورت مشترک با مدیران شرکت آب و فاضلاب همدان شرکت کردند.

بازدید میدانی از تصفیه خانه فاضلاب شهرستان همدان، نیروگاه خورشیدی همدان و همچنین بازدید از مراکز فرهنگی و گردشگری این استان از دیگر برنامه های این بازدید آموزشی ـ تحقیقاتی سه روزه بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار