سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی هنرهای نمایشی با اشاره به اهمیت ارزشیابی و نظارت گفت:
نشست سراسری تئاتر اردیبهشت خوزستان با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از مسوولان و هنرمندان تئاتر استان در تالار آفتاب اهواز برگزار شد
کد خبر: ۴۲۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹ 17 May 2017
نشست سراسری تئاتر اردیبهشت خوزستان با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از مسوولان و هنرمندان تئاتر استان در تالار آفتاب اهواز برگزار شد.

 در این  مراسم رحمت امینی، سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی هنرهای نمایشی، گفت: مهم‌ترین وظیفه شورای ارزشیابی و نظارت صدور پروانه نمایش برای حاصل کار هنرمندان است.‌

وی افزودشعار ما در شورا این است که وظیفه داریم پروانه نمایش را برای هنرمند صادر کنیم. یعنی هنرمند که متن خود را پیشنهاد می‌کند اولین و آخرین اقدام ما صدور پروانه نمایش است مگر آن‌‎که قانون به ما اجازه‌ صدور را ندهد.

امینی اظهار کرد:‌ چشم اول همان خالق اثر است و چشم دوم مخاطبی است که اثر را می‌بیند و من کارشناس شورای ارزشیابی و نظارت را چشم سوم می‌دانم.

وی ادامه داد: به این دلیل اثری که شورای ارزشیابی و نظارت آن را بررسی کند کیفیت بهتری دارد.

 سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی هنرهای نمایشی تصریح کرد: بنابراین نکته‌ مهم این است که ارزشیابی معمولا توصیه‎ و بسیار کمک‎کننده است.

منبع: تابناک
برچسب ها: فرهنگ و ارشاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار