معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در بازدید از نواحی صنعتی رامهرمز و هفتکل:
چنانچه میزان توجه به واحدهای صنعتی کوچک به ویژه واحدهای مستقر در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته افزایش یابد متقابلاً میزان تولید، اشتغال و سرمایه گذاری نیز رشد خواهد یافت
کد خبر: ۴۲۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 17 May 2017
، "علی یزدانی"  طی سفر به استان خوزستان و حضور در نواحی صنعتی رامهرمز و هفتکل اظهار کرد: مهم تر از جذب سرمایه گذاران، اندیشیدن تمهیدات و تدابیر ویژه ای جهت حفظ آنها می باشد که این امر توجه تمامی دستگاه های ذیربط را می طلبد. 

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از  کارگاه تولید قالب جدول و کفپوش اتحاد واقع در ناحیه صنعتی طالقانی در رامهرمز و واحدهای بسته بندی مواد غذایی پونل و کارگاه مونتاژ درب و پنجره در ناحیه صنعتی هفتکل بازدید و با مدیران این واحدها  به گفت و گو در خصوص گستره توزیع، میزان استقبال بازار از محصولات تولیدی، چگونگی ایجاد تناسب میان میزان عرضه با تقاضا، ارتقای ماشین آلات کارخانه ای، روند تهیه مواد اولیه و ... پرداخت. 

در ادامه، "اخلاق محمدیان" مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: تاکنون سابقه توقف روند فعالیت هیچ یک از واحدهای صنعتی استان به دلیل مشکلات زیرساختی وجود نداشته است و مشکلات تولیدکنندگان بیشتر شامل جرایم ناشی از دیرکرد بازپرداخت تسهیلات بانکی، کمبود سرمایه در گردش و ... می باشد.

یادآور می شود در این بازدید معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه استان خوزستان، فرمانداران هفتکل و رامهرمز و جمعی از مدیران ذیربط حضور داشتند.
منبع: تابناک
برچسب ها: یزدانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار