معاون فرماندارشادگـان:
بمنظور حضور حداکثری درانتخابات ، جلسه توجیهی با حضور بخشداران و 111 دهیار شادگان برگزار شد
کد خبر: ۴۲۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 15 May 2017
 نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار، ازبرگزاری جلسه توجیهی با حضور بخشداران و 111 دهیار شادگان خبرداد و گفت: این جلسه بمنظور تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم ، شفاف ، پرشور با رعایت بی طرفی و حضورحداکثری ، درسالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شادگان برگزار گردید. 

معاون فرماندارشادگان دراین جلسه برحفظ و رعایت اصل بی طرفی و خودداری دهیاران ازهرگونه تبلیغ له یا علیه کاندیداها با استفاده ازامکانات دهیاریها، تأکید کرد و افزود: دهیاران بازوان توانمند بخشداران و فرمانداری در روستاها هستند و باید حداکثر همکاری لازم درجهت برگزاری انتخابات سالم در روستاهای مربوطه معمول نمایند. 

وی با تأکید برضرورت پیشگیری ازهرگونه نارضایتی مردمی و جمع آوری به موقع پسماند و نظافت روستا ، از دهیاران درخواست کرد که از انجام هرگونه حفاری درسطح روستا بمنظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، خودداری می کنند. 

آلبوغبیش درادامه یادآور شد: دهیاران مدیران بحران روستا نیز هستند و مکلفند درصورت مشاهده نواقص در روستا با هماهنگی بخشدار مربوطه دراسرع وقت ممکن رفع کنند. 

معاون فرماندارشادگان: با اعلام اینکه دهیاران می توانند نقش مهمی دربرگزاری انتخابات سالم و باشکوه ایفا کنند افزود: هدف دولت تدبیر و امید برگزاری انتخابات سالم ، پرشور ، با نشاط و با حضور حداکثری است که ان شاءالله با همکاری و هماهنگی همه جانبه دست اندرکاران انتخابات محقق خواهد شد.
منبع: تابناک
برچسب ها: معاون فرماندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار