مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در نشست با مدیران شهرکهای صنعتی استان خبر داد؛
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از عدم افزایش قیمت واگذاری زمین در سطح شهرکهای صنعتی استان در سال جاری خبر داد
کد خبر: ۴۲۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 15 May 2017
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از عدم افزایش قیمت واگذاری زمین در سطح شهرکهای صنعتی استان در سال جاری خبر داد.

اخلاق محمدیان  در نشست با مدیران شهرکهای صنعتی استان اظهار کرد: در سال گذشته، 162 فقره قرارداد واگذاری زمین در سطح شهرکهای صنعتی خوزستان منعقد شد که بیانگر مثبت بودن روند واگذاری می باشد اما انتظار می رود امسال با توجه به تفویض برخی اختیارات از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به هیأت مدیره شرکتهای استانی و مشوق ها و تخفیف های پیش بینی شده این آمار افزایش یابد.

وی با اشاره به مشوق ها و تخفیف های منظور شده برای متقاضیان سرمایه گذاری در نواحی و شهرکهای صنعتی خوزستان بیان کرد: در تمامی نواحی صنعتی میزان پیش پرداخت نقدی برای واگذاری زمین به 5 درصد کاهش یافته و مابقی هزینه نیز در قالب 16 قسط در بازه زمانی 4 ساله دریافت می گردد و بر اساس گروه بندی های لحاظ شده ، میزان پرداخت نقدی برای واگذاری زمین در شهرکهای صنعتی نیز از 30 درصد تا 10 درصد و در قالب 12 تا 16 قسط می باشد و در نیمه نخست سال جاری هیچ گونه افزایش قیمتی لحاظ نخواهد شد.

محمدیان افزود: دیدگاه مجموعه صنعتی کشور مبتنی بر ایجاد تحول بیش از پیش در زمینه توسعه صنعتی است و منظور نمودن مشوق ها و تخفیف ها نیز به همین منظور می باشد لذا اطلاع رسانی توسط ابزارهای مختلف به جامعه صنعتی، سرمایه گذاران، عموم افراد جامعه در خصوص این موضوع از ضروریات محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان خواستار مشارکت حداکثری مجموعه صنعتی استان در انتخابات شد و خاطرنشان کرد: رعایت اصل بی طرفی در انتخابات یک تکلیف است و ضمن دعوت همگی به پای صندوق های رأی و انتخاب فردی اصلح و شایسته بر اساس معیارهایی که هر یک از افراد جامعه برای خود دارد هیچ گونه جبهه گیری و موضع گیری خاصی از سوی زیرمجموعه شرکت شهرکهای صنعتی قابل پذیرفتن نیست و البته مدیران دقت کنند تبلیغات واحدهای صنعتی برای کاندیداهای موردنظر خود در محدوده همان واحدها و درون شهرک بلامانع است اما این تبلیغات به گونه ای نباشد که چهره و فضای عمومی شهرک دچار آسیب شود.

توجه به موضوعاتی همچون نگهداری از زیرساخت ها، یکسان سازی تابلوهای ورودی شهرکهای صنعتی در سطح استان، ساماندهی پسماندهای واحدهای صنعتی، نظارت دقیق بر تجهیزات و ادوات ایستگاه های آتش نشانی مستقر در شهرکهای صنعتی، شناسایی مشکلات واحدهای صنعتی راکد، فعال، نیمه ساخت و ... از مرحله واگذاری زمین تا بهره برداری رسیدن از دیگر مسائلی بود که محمدیان در این نشست به آن اشاره نمود.

وی در پایان  نخستین و مهم ترین ارباب رجوع مدیران شهرکهای صنعتی را کارکنان آن شرکت ها دانست و گفت: تکریم کارکنان به همان میزان اهمیت دارد که تکریم ارباب رجوع مهم می باشد زیرا مسئولیت نگهداری از اموال، تجهیزات، جذب و حفظ سرمایه گذار، پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی و ... به عهده کارکنان می باشد لذا باید تا حد امکان در راستای حل مشکلات و مسائل زیرمجموعه تلاش شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار