استاندار خوزستان، تخصیص اعتبار لازم و سرعت بخشی تکمیل واحد فولادسازی شرکت فولاد شادگان را از مسئولان شرکت ایمیدرو خواستار شد
کد خبر: ۴۲۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 15 May 2017
استاندار خوزستان، تخصیص اعتبار لازم و سرعت بخشی تکمیل واحد فولادسازی شرکت فولاد شادگان را از مسئولان شرکت ایمیدرو خواستار شد.

نخستین مرحله از راه اندازی گرم کارخانه فولاد شادگان با روشن شدن مشعل های ریفرمر، اولین کارخانه تولید آهن اسفنجی به روش ایرانی 'پرد' (PERED) در جهان به بهره برداری رسید.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آیین بهره برداری از فاز نخست بزرگترین طرح توسعه فولاد خوزستان در شهرستان شادگان با تبیین نقش تولید در اشتغالزایی پایدار و رونق اقتصادی ، گفت:امیدواریم با تکمیل و بهره برداری کامل فازهای شرکت فولاد شادگان، علاوه بر تامین اشتغال پایدار جوانان و متقاضیان کار شهرستان شادگان، ارزش افزوده کالای تولیدی نیز افزایش می یابد.

وی با تجلیل از تلاش متخصصان ایرانی به ویژه متخصصان بخش صنعت استان خوزستان، گفت:لازم است در تکمیل فازهای باقیمانده شرکت فولاد شادگان نیز از این توان بومی بهره برداری کامل برد.

استاندار خوزستان تصریح کرد:امید است با رونق تولید و اجرای دیگر بخش های این کارخانه، قطب صنعتی شهر شادگان نیز احیا شده و با بازگشت این قطب صنعتی به چرخه تولید، در مسیر تامین نیازهای شرکت فولا د شادگان گام برداشته شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: غلامرضا شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار