تیم تنیس روی میز کارکنان شهرداری اهواز با شرکت در هفتمین دوره رقابتهای کارکنان شهرداری های کلانشهرها در رشته تنیس روی میز موفق به کسب مقام چهارم و کاپ اخلاق شد
کد خبر: ۴۲۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 14 May 2017
تیم تنیس روی میز کارکنان شهرداری اهواز با شرکت در هفتمین دوره رقابتهای کارکنان شهرداری های کلانشهرها در رشته تنیس روی میز موفق به کسب مقام چهارم و کاپ اخلاق شد.

تلاش تیم تنیس روی میز شهرداری اهواز به ثمر نشست و این تیم موفق شد در مسابقات کلانشهر تبریز با تلاش خود به مقام چهارمی دست پیدا کند. همچنین در کنار کسب این مقام ورزشی رعایت اخلاق در کنار بازی حرفه ای موجب شد تیم کارکنان شهرداری اهواز شایسته دریافت کاپ اخلاق شود.

شایان ذکر است که از چندی پیش در پی انتشار فراخوان از سوی مدیریت امور ورزش معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز ، علاقمندان به شرکت در مسابقات تنیس روی میز با ثبت نام در تیم شهرداری به انجام تمرینات زیر نظر مربی پرداختند و در ادامه با آمادگی کامل راهی این مسابقات شدند و روبروی حریفان قدرتمندی قرار گرفتند. 

بازیکنان تیم شهرداری اهواز اگر چه با تلاش خود به مقام چهارمی دست یافتند ولی رعایت اصول پهلوانی در کنار قهرمانی را ازیاد نبرده و با درخشش در میان یازده تیم شرکت کننده موفق به کسب کاپ اخلاق شدند.

اعضای تیم تنیس روی میز کارکنان شهرداری اهواز آقایان میثم حبیبی ، امید بهزادی ، مرتضی محمدیان ، محسن احمدی بودند که به سرپرستی سید علی مولایی در این مسابقات حضور یافتند.

گفتنی است که این مسابقات 18 الی 20 اردیبهشت ماه در کلانشهر تبریز برگزار شد. 

منبع: تابناک
برچسب ها: تنیس روی میز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار