رئیس اداره پژوهش و فناوری ملی حفاری خبر داد؛
رئیس اداره پژوهش و فناوری مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از انعقاد 13 قرارداد پژوهشی به ارزش حدود 120 میلیارد ریال با دانشگاه تهران خبر داد
کد خبر: ۴۲۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 14 May 2017
رئیس اداره پژوهش و فناوری مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از انعقاد 13 قرارداد پژوهشی به ارزش حدود 120 میلیارد ریال با دانشگاه تهران خبر داد.

 هادی محمدی در این باره گفت: این قراردادها در راستای بومی سازی قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری از جمله طراحی و ساخت مجموعه های نمودارگیری از سیال حفاری، پمپ گل و  خودرو  مدیریت بحران است.

 وی افزود: ارتباط میان شرکت ملی حفاری و این دانشگاه تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح علمی و تکنولوژیک شرکت داشته و در برنامه های توسعه ای شرکت در آینده نقش مهمی ایفا می کند.

 محمدی با اشاره به حضور کارشناسان این مدیریت در همایش و نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در اواخر هفته گذشته، اظهار کرد: ملی حفاری در  پارک علم و فناوری این دانشگاه دفتر هماهنگی امور پژوهش و فناوری دارد.

 رئیس اداره پژوهش و فناوری شرکت گفت: در این همایش و نمایشگاه که دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر فرهادی وزیر  علوم تحقیقات و فناوری، دکتر نیلی ریاست دانشگاه تهران و نمایندگان شرکت های دانش بنیان که در پارک علم و فناوری استقرار دارند حضور داشتند، نماینده شرکت در ارتباط با همکاری نزدیک میان ملی حفاری و دانشگاه توضیح داد.

 وی افزود: مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت برای  سال جاری برنامه ریزی مدونی در زمینه ارتباط هر چه بیشتر با دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر تدارک دیده که  از شمار این برنامه ها برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی در محل دانشگاه، بازدیدهای علمی اساتید و دانشجویان از دستگاه ها و کارگاه های تخصصی شرکت و حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مرتبط با صنعت حفاری است.

منبع: تابناک
برچسب ها: دانشگاه تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار