مدیر عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران خبر داد؛
مدیر عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران از تحقق هفت هزار و 181 متر حفاری چاه های نفت و گاز به روش افقی و جهت دار در نخستین ماه سال جاری از سوی این شرکت خبر داد
کد خبر: ۴۲۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 14 May 2017
مدیر عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران از تحقق هفت هزار و 181 متر حفاری چاه های نفت و گاز به روش افقی و جهت دار در نخستین ماه سال جاری از سوی این شرکت خبر داد 

مهران عالیپور در توضیح بیشتر در این باره گفت: این میزان حفاری با بهره گیری از توانمندی‌ها و دانش فنی متخصصان و کارشناسان شرکت در میادین نفتی و گازی کشور انجام شد.

 وی افزود: حفاری به روش افقی و جهت ‌دار در ردیف شیوه‌های روزآمد حفاری در جهان است که شرکت ملی حفاری در زمان حاضر در حوزه عملیاتی شرکت  ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت نفت فلات قاره و در قالب پروژه‌های کلید در دست ارائه می‌دهد .

 عالیپور با اشاره به دانش فنی و تجارب ارزشمند متخصصان و کارشناسان این بخش اظهار کرد: حفاری به روش افقی و جهت ‌دار یکی از خدمات فنی پیچیده و تخصصی مهم در صنعت حفاری است که از فناوری بالایی برخوردار است .

 مدیر  عملیات ویژه شرکت ملی حفاری ایران در زمینه عملکرد سال 95 این مدیریت گفت: با تلاش مستمر متخصصان و کارشناسان این مجموعه سال گذشته در مجموع 41 هزار و 541 متر حفاری به شیوه افقی و جهت دار بر روی 71 حلقه حفره برنامه ریزی و با موفقیت صورت گرفت.

 وی افزود: هم اینک ٢٠٠ کارشناس در قالب گروه ‌های تخصصی در این مدیریت  بکار اشتغال دارند و تجهیز این واحد به آخرین تکنولوژی های روز در دستور کار می باشد.

 حفاری انحرافی و جهت‌ دار در عملیات حفر چاه ‌های در حال فوران، حفر یک حلقه چاه با چند انشعاب، حفاری چاه‌ های متعدد از یک دکل، حفاری در مناطق غیر قابل دسترس مانند مناطق مسکونی و  روی گسل‌ها کاربرد دارد .‌

منبع: تابناک
برچسب ها: مهران عالیپور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار