رئیس اداره بررسی منابع کالا ملی حفاری؛
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت کشور با توجه به حضور پر رنگ شرکت های داخلی و خارجی نسبت به نمایشگاه های گذشته متمایز بود
کد خبر: ۴۲۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 14 May 2017
 رئیس اداره بررسی منابع کالا شرکت ملی حفاری ایران گفت: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت کشور با توجه به حضور پر رنگ شرکت های داخلی و خارجی نسبت به نمایشگاه های گذشته متمایز بود.

 احسان مکوندی در ارزیابی این نمایشگاه در قیاس با سال گذشته توضیح داد: به جرات می توان گفت: در این نمایشگاه شاهد افزایش چشمگیر و تنوع در تولیدات شرکت های مختلف داخلی و خارجی بودیم.

 وی افزود: در چهار روز برگزاری نمایشگاه مراجعات متعددی در خصوص همکاری با شرکت ملی حفاری ایران در بخش تامین کالا بودیم که ضمن ثبت مشخصات شرکت های متقاضی، اقدامات لازم جهت ثبت در بانک اطلاعاتی منابع کالای شرکت صورت گرفت.

 مکوندی اظهار کرد: از نکات  مثبت بیست و دومین نمایشگاه  بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور شرکت های مختلف از جمله کشورهای آلمان، نروژ، ایتالیا، فنلاند، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی و چین بود که به ارائه تکنولوژی و تجهیزات جدید در بخش حفاری پرداختند.

 رئیس اداره بررسی منابع کالا شرکت ملی حفاری ایران با موفق خواندن برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نفت در سال جاری، گفت: قرار شد در پایان کار نمایشگاه جلسات معرفی و نشست با نمایندگان شرکت ها و ارائه تکنولوژی های جدید در اهواز برگزار شود تا در صورت تایید مراجع ذیصلاح اقدامات لازم جهت انتقال دانش و تکنولوژی نوین  صورت پذیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار