مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت پرداختن به فرهنگ و هنر گقت: توجه به این حوزه در کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است
کد خبر: ۴۲۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 14 May 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت پرداختن به فرهنگ و هنر گقت: توجه به این حوزه در کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است.

 محمد جوروند در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی به رنگ بهار، در شهرستان باوی اظهار کرد: توجه ویژه به حوزه فرهنگ و هنر ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت گسترش فعالیت های فرهنگی هنری، افزود: هر چه بیشتر به مقوله فرهنگ و هنر توجه شود، موفقیت بیشتری در کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم داشت.

جوروند با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی هنری، بیان کرد: بیشتر مشکلات جوامع امروزی به دلیل هزینه نکردن در حوزه فرهنگ و هنر می باشد.

وی در ادامه به موضوع تربیت فرزندان در خانواده اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در خانه ای که هنر و فرهنگ قوی داشته باشد فرزندان خوبی تحویل جامعه خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: خانواده ای که به فرهنگ و هنر توجه بیشتری داشته باشد، خانواده سالمی خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات شورای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضروری و پر اهمیت است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی به رنگ بهار که در استان فارس برگزار شده بود، تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار