سید مصطفی آقا میرسلیم گفت؛
ما باید در دیپلماسی با کشورهای همسایه فعال و پرتلاش باشیم
کد خبر: ۴۲۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 14 May 2017
سید مصطفی آقا میرسلیم گفت : ما باید در دیپلماسی با کشورهای همسایه فعال و پرتلاش باشیم.

 وی در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران در دانشکده ی مهندسی  این دانشگاه با بیان این مطلب افزود : اگر ما در این زمینه فعال و کوشا نباشیم زیان و آسیب می بینیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به وضعیت مشکلات زیست محیطی و ریزگردها در خوزستان اظهارداشت : مشکل ریزگردهای استان خوزستان ریشه فنی دارد و چاره اش هم فنی و می توان ظرف سه تا چهار سال آن را مهار و نباید به مردم گفت ریزگردها را تحمل کنند.

سید مصطفی آقا میرسلیم ادامه داد : باید به اشتباه های گذشته در خصوص اقداماتی که باعث بیابان زایی شده است اعتراف کنیم .

وی گفت : ساخت سد گتوند که روی تپه ی شور قرار داد اشتباه بوده است و اگر آن را  ادامه  بدهیم آسیب های آن متوجه مردم می شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود : ترکیه الان مشغول ساختن سد بر روی رود فرات است و این کار یعنی انتظار ریزگردهای بیشتر باید بود و  ادامه این سدسازی ها تبعاتش به ایران و عراق خواهد آمد و باید در دیپلماسی با ترکیه این مشکل را پیگیری و رسیدگی نمود.

سید مصطفی میر سلیم اظهارداشت : دولت فعلی فقط سرگرم مذاکره  با آمریکا وکشورهای غربی است و تا وقتی  آنها را مهم میداند دیگر به صرفه نمی داند  که  با کشورهایی همسایه همچون ترکیه وپاکستان مذاکره کند.

وی با بیان اینکه دولت به قول های خود  عمل نکرد ولی من به وعده ها و قول های خود عمل می کنم ادامه داد : لازم است از سوزاندن گاز سمی در مشعلها که به محیط زیست آسیب و سمی است جلوگیری شود و باید به مبارزه با خام فروشی وسوزاندن سرمایه های ملی بپردازیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار