میرسلیم در مسجد ارشاد؛
باید دولتی سر کار بیاید که در مسیر منویات ولی فقیه ، صداقت با مردم و اتکا به ظرفیت های مردم باشد
کد خبر: ۴۲۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 14 May 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛سید مصطفی آقا میرسلیم گفت : باید دولتی سر کار بیاید که در مسیر منویات ولی فقیه ، صداقت با مردم و اتکا به ظرفیت های مردم باشد.

 وی در جمع مردم اهواز در مسجد ارشاد با بیان این مطلب افزود : این دولت نیز باید وزیرانش مخلصانه ، با لیافت ، باسواد  و متخصص باشند و نوکر و خدمتگزار مردم باشد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بینش این دولت توجه به غرب و عدم اتکا به ظرفیت های جوانان و فارغ التحصیلان و مردم است اظهارداشت : این بینش اعتقاد دارد  که خودمان به تنهایی قدرت اداره کردن کشور را نداریم و باید عناصر بیگانه که  دارای قدرت و کدخدایی جهان دارد برای مدیریت کشور وارد شود .

سید مصطفی آقا میرسلیم با اشاره به اینکه این بینش و تفکر نیز معتقد است که تحریم ها موجب مشکلات ما از جمله نداشتن  آب و نان می باشد ادامه داد : از نظر آنها چاره جوی برای رفع این تحریم ها مذاکره با آمریکا می باشد و آمدند با امریکا و غربی ها مذاکره کنند و پس از دو سال برجام را تهیه و تدوین کردند که در متن خارجی آن نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه تعلیق تحریم ها شد.

وی گفت : این برجام تنها یک نتیجه و فایده داشت و آن هم به رسمیت شناختن حق هسته ای ایران و فهمیدن تمام دنیا که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و خود اوباما اعتراف کرد که بنا بر فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی سلاح هسته ای حرام است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود : در برجام تحریم ها برداشته شده است ،اما برای کشورهای غربی همچون ایتالیا و فرانسه که بازار ایران پر  اجناس آنها شده و با آمدن هر وارادات موجب خوشحالی کشورهای صادر کننده و تعطیلی کارگاه ها وصنایع کشورما و بیکاری کارگران و کارکنان می شود.

سید مصطفی آقا میرسلیم اظهارداشت : دولت می آید جشن ورود هواپیما به کشور را برگزار می کند این درحالی است که با اتکا به علم جوانان و ملت خود می توانیم حتی هوایپما را در کشور خودمان بسازیم.

وی ادامه داد : رئیس جمهور می آید مخفیانه در نیویورک و بدون اطلاع سند بیست سی را امضا کند سندی که در آن هویت اسلامی و انقلابی را مورد هجمه قرار می دهد و این سند تنها مربوط به اموزش و پرورش نیست بلکه یک سند اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی است و اعتقاد دارد که باید آموزش جنسی را به کودکان یاد داد .

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین با اشاره به ظرفیت های مهم صنعتی ، اقتصادی و طبیعی خوزستان گفت : نفت و گاز در این استان استخراج و به غارت می رود و مردم هیچ سودی بجز آسیب های زیست محیطی از ان دارند و می شود با جلوگیری از سوزاندن این گاز های سمی آن را برای تولید پتروشیمی ها و برق استفاده کرد و موجب اشتغال شد.

سید مصطفی آقا میرسلیم افزود : امروز کشورمان را به عنوان یکی از کشورهای آسیب رسان به محیط زیست می دانند و باید برای جلوگیری از این مشکلات اقدامات لازم را انجام داد .

وی اظهارداشت : مشکلات ریزگردها یک مشکل فنی است و در مدت سه تا چهار سال قابل در داخل و با یک دیپلماسی فعال و کوبنده  در خارج قابل حل است و دولت بجای مذاکره کردن با آمریکا و غربی ها بیاید با کشورهای همسایه وارد مذاکره شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد : رئیس جمهور ما حاضر نیست به کشور عراق سفر کند و حتی به زیارت عتبات برود و این بخاطر غربزدگی آنهاست و پارسال چند نفر از نخبگان کشورمان که توسط پدر و مادران این سرزمین و سرمایه این کشور تربیت شده اند به خارج مهاجرت کردند.

سید مصطفی آقا میرسلیم گفت : من بنا نداشتم در عرصه ی انتخابات وارد شوم و من مشغول کارهای علمی و تحقیقاتی خود بودم که با تصمیم حزب موتلفه ی اسلامی وارد کارزار انتخابات شدم ، همان طوری که از سوی حزب جمهوری اسلامی در سال 59 و با حمایت دکتر بهشتی از بنده برای نخست وزیری دعوت کرد و من هم آماده بودم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار